Ceone Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Borde du inte testa Half-Life 2 också..? Har jag gjort men är inte SP fan men Singelplayern e oxå bra men gillar css mer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 GTAVC på en dator med 500mhz, 128MB RAM, och 16 MB grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Rough agent är ju skit kul att spela multiplayer, rolig ragdoll dessutom . Nästan lika roligt som gammla Golden Eye till N64 enligt mig. Gamla Goldeneye är MYCKET bättre! men roligt 'uppföljare' fall det är det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) @ Tomte Far: Tack, nu blev det genast mycket lättare att svara i denn tråd ta det inte personligt Redigerad 29 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Är rätt less på CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Sämsta spelet någonsin...? Miami Vice, helt klart. Avinstallerade efter att ha spelat i tio sekunder. Usch så kasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Bra sagt! CSS äger Counter-strike 1.6 och CSS är ett av dom roligaste spelen ju CS:S suger så jävla hårt. Man kan skjuta gubbarna typ 5 gånger i huvudet utan att de dör! jag vet att jag siktar i huvudet för jag var typ 1 meter ifrån en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Sämsta spelet jag spelat = Måste vara något kasst flash spel. Men av de "seriösa" spelen så är det Freedom Fighters. @Adde CSS är skitkul men CS:CZ eller 1.6 är roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Asså ärligt talat så tycker jag Dino Crisis 1 och 3 är sk*t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 CS:S suger så jävla hårt. Man kan skjuta gubbarna typ 5 gånger i huvudet utan att de dör! jag vet att jag siktar i huvudet för jag var typ 1 meter ifrån en gång. Dom dör av ett skott i huvudet. Jag har dödat många med ett glock skott i huvudet. Då är det du som siktar fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Pong... VA? VAD SNACKAR DU OM??? Pong äger ju! Det är skitcoolt! Redigerad 30 januari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 CSS är skitkul men CS:CZ eller 1.6 är roligare Då har du nåt fel i hjärnan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Sämsta spelet jag spelat = Måste vara något kasst flash spel. Men av de "seriösa" spelen så är det Freedom Fighters. @Adde CSS är skitkul men CS:CZ eller 1.6 är roligare Själv tycker jag att Freedom Fighters var rätt mysigt. Väldigt kort, men ändå. Död åt Auto Aim:en, dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Furry Cart till PS2. ser ut som ett spel till gameboy eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Easy, Counterstrike. Flame me =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 State of emergency är nog det sämsta spelet jag spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Need for speed Underground 2 är det sämsta spelet som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Miami Vice Robocop Hela j*vla delta-force serien! Tibia! och typ ... POWER-MAN! Wtf Tibia äger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Wtf Tibia äger!!! Mmm... Tibia är kul.... För man ser ej om det är en punkare med grönt hår eller en krukväxt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Då har du nåt fel i hjärnan Inte helt omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts