guardian Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Battlefield ownar. iallafall så är nog tetris och GTA3 de sämsta. tetris är enformigt och blir tråkigt efter den första klossen visas och GTA3 blir man less på för att det är ju inte färdig gjort ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Det sämsta spel jag spelat måste nog vara Leisure Suit Larry: Magna Cum Load. Det hade kunnat bli lika bra som dom gammla äventyrsklassikerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Tibia e asdött har sämre grafik en ett gameboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Tetris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 GTA3 blir man less på för att det är ju inte färdig gjort ju Va?! Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Miami Vice Robocop Hela j*vla delta-force serien! Tibia! och typ ... POWER-MAN! Redigerad 29 januari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 och typ ... POWER-MAN! VA?! Vad säger du!? POWER-MAN är det bästa jä*la spel jag nånsin kört!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) VA?! Vad säger du!? POWER-MAN är det bästa jä*la spel jag nånsin kört!!! Du har då inte spelat Lemmeltåg Observera sarkasmen Redigerad 29 januari, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Alla sorts versioner av Counter-Strike och andra spel där man inte kan prata normalt. Super Mario Bros. till NES är respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Tibia är jätte populärt i vår skola!!! Alla som går i 8:an spelar det... Phuu tur att jag bara går i 7:an :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Mm, CS: S suger ännu mer! Bara för att din dator inte pallar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Bara för att din dator inte pallar spelet. Bra sagt! CSS äger Counter-strike 1.6 och CSS är ett av dom roligaste spelen ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Bra sagt! CSS äger Counter-strike 1.6 och CSS är ett av dom roligaste spelen ju Borde du inte testa Half-Life 2 också..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Pong... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Alla som säger tetris är idioter, det är ju underbart... Editation. "It's been hurting all the way with you Joannaaaaaa" Redigerad 29 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Miami Vice Robocop Hela j*vla delta-force serien! Tibia! och typ ... POWER-MAN! Tack för att du påminnde mig, jag ska ju göra 2:an PowerMan2: Powers Past Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Sämsta spelet är ju SUPER MARIO, ush vad ja hatar det . Jag spelade det rätt mycket innan Playstation kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Bara för att din dator inte pallar spelet. Har inte spelet, men jag tycker inte det är lika kul som CS 1.6... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Har inte spelet, men jag tycker inte det är lika kul som CS 1.6... Nä sant man kan va fast vid 1.6 och då fattar jag. Men mina polare som har kassa datorer säger att det suger pga att de inte kan lira spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Du som tyckte att GTA3 var det sämsta spelet måste skämta? GTA3 är tamejfan ett utav de bättre spelen som gjorts. och kom nu fan inte och säg att smaken är som baken osv... för _ingen_ kan tycka att GTA3 är det sämsta som gjorts... EDIT: det sämsta spel jag spelat är Miami Vice... Redigerad 29 januari, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts