erik_vice88 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Vilket är det mest kassaste och sämsta spelet du har spelat? Nja det finns en del som jag tycker är dåliga bla Robocop till Xbox/PS2/PC som är urbotligt dåligt Edit: Här är en bild på spelet föresten: Edit2:Ni får gärna skicka in bilder på spelen om ni vill Redigerad 29 januari, 2005 av erik_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Goldeneye Rouge Agent och Bfv Egentligen är inte bfv dåligt, snarare skitbra. Men det laggar som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Counter-Strike. Suger hästballe. CS : S däremot är en annan sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Fan, jag hatar svåra frågor Heh, jag spelar bara bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Counter-Strike. Suger hästballe. CS : S däremot är en annan sak... Mm, CS: S suger ännu mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 State of Emergency, helt klart! Det sämsta spelet känt i mannaminne. Har spelatr det i en kvart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Delta Force Landwarrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Black & White... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Sämsta spelet är ju SUPER MARIO, ush vad ja hatar det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Black & White är skitkul ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Sämsta spelet är ju SUPER MARIO, ush vad ja hatar det . Vilket? Det finns liksom 10 st ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Av dom spel jag spelat är 007: Tommorow Never Dies det sämsta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Sämsta spelet jag spelat någonsin? Hmmm, är nog BattleField 1942 och Vietnam och Counter-Strike och Counter-Strike 2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Pikmin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Bible adventures till nes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Tetris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Tetris? Det är ju skitkul!! (Och jag menar det) Men alla tycker ju olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Goldeneye Rouge Agent och Bfv Egentligen är inte bfv dåligt, snarare skitbra. Men det laggar som fan Rough agent är ju skit kul att spela multiplayer, rolig ragdoll dessutom . Nästan lika roligt som gammla Golden Eye till N64 enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Spelade Goldeneye:RA, men gillade inte alls det. Kan inte komma på ett dåligt spel just nu, får återkomma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Sämsta spelet jag spelat någonsin? Hmmm, är nog BattleField 1942 och Vietnam och Counter-Strike och Counter-Strike 2.0 Men i alla fall.... Sämsta spelet som jag spelat är: RacerPanzers eller vad det hette till PS1 man tävlade med pansarvagnar i sunkiga miljöer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts