blink182 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag undrar var man kan ladda ner det nya six-steam när det kommer ut om någon vecka?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag anntar att det inte är warze =).. men vad är six-steam för någe? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Warez, reported Edit: Ferkurz> SiX-STEAM är en version av steam som patchar processen så att man kan hämta alla spel från steams servrar med hjälp av en exploit. fungerar ungefär som en vanlig steam version. Och blink182, SiX-STEAM och PPatcher har funnits ett bra tag. Redigerad 28 januari, 2005 av Mikolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Warez, reported Edit: Ferkurz> SiX-STEAM är en version av steam som patchar processen så att man kan hämta alla spel från steams servrar med hjälp av en exploit. fungerar ungefär som en vanlig steam version. Och blink182, SiX-STEAM och PPatcher har funnits ett bra tag. Ändå jag inte fatta vad.. exploit är? är det typ som ett steam account med alla cd-key inlaggda eller nått? så man inte behöver köpa dom? gissa bara... Redigerad 28 januari, 2005 av FerkurZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ändå jag inte fatta vad.. exploit är? är det typ som ett steam account med alla cd-key inlaggda eller nått? så man inte behöver köpa dom? gissa bara... Det exploitar steam och patchar processen så att steam fungerar som om man köpt alla spel. Den hämtar och startar alla spel precis som steam. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Men Mikolan du får ju alla att vilja ha den nu, säg typ att det är ett virus som pajar datorn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 *Låst som fan* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts