Canza 57 Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 kan vi inte ha det som regel att inte quota en qoute som redan qoutar en qoute som redan quotar en quote? Det enda man ser på denna sida är ju pyramdier? vad tyckern ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Jag har försökt göra så ett par gånger...Men medans man postar kan någon annan göra det före och då blir det lite halvdant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Jag brukar inte kalla det banor....när jag tänker på banor tänker jag på Super Mario....kan ge en närmre förklaring nån annan gång!....iaf det var uppdraget när man skulle följa efter nån bil till nått garage(Eller parkeringshus)för att där träffa några som langade sprit(eller sålde vin....hängde inte med så noga)när man väl va där kom det två bilar inkörandes(fiender uppenbarligen efterson dom sköt mot mig).....mer kommer jag inte ihåg(eller a jag stängde av där....det var så jäkla trist!!!) Eller för att det var för svårt Jaja, jo det uppdraget suger fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Eller för att det var för svårt Jaja, jo det uppdraget suger fett! Jag laddade ner mafia demot nyss och körde samma uppdrag. .tyckte att det var helt ok ända tills fienderna kom och man skulle skjuta med colten. Det var helt omöjligt att hålla siktet någorlunda stilla. Och det var sista gången jag spelade mafia. Snygg pyramid det blev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Men tänk er att sno en snabb bil, åka upp i bergen och parkera bilen i skogen, sedan tar man fram sin machinegun och skjuter på förbipasserande bilar! Sen när polisen kommer hoppar man in i sin bil igen och bara kör!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Men tänk er att sno en snabb bil, åka upp i bergen och parkera bilen i skogen, sedan tar man fram sin machinegun och skjuter på förbipasserande bilar! Sen när polisen kommer hoppar man in i sin bil igen och bara kör!!! Har du köpt CS än?? 217.208.235.164 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Har du köpt CS än?? 217.208.235.164 Håll dig till ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 16 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 curry?? Vad är det min son? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 16 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Vilken bana var det, kan iofs tänka mig att du inte såg så mycket av de rent otroliga dialogerna! Det är en spelupplevelse! Håller med dig där Tommy det är en spel upplevelse ! ! ! Visst GTA serien är jävligt kul men Mafia vinner med alla underbara missions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Håller med dig där Tommy det är en spel upplevelse ! ! ! Visst GTA serien är jävligt kul men Mafia vinner med alla underbara missions Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 (redigerad) är ni tvungna att quota så mycket Redigerad 17 december, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Jag brukar inte kalla det banor....när jag tänker på banor tänker jag på Super Mario....kan ge en närmre förklaring nån annan gång!....iaf det var uppdraget när man skulle följa efter nån bil till nått garage(Eller parkeringshus)för att där träffa några som langade sprit(eller sålde vin....hängde inte med så noga)när man väl va där kom det två bilar inkörandes(fiender uppenbarligen efterson dom sköt mot mig).....mer kommer jag inte ihåg(eller a jag stängde av där....det var så jäkla trist!!!) men snacka om att de e snåla. det där var kanske det ruggigaste uppdraget jag körde i mafia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 är ni tvungna att quota så mycket Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 kan vi inte ha det som regel att inte quota en qoute som redan qoutar en qoute som redan quotar en quote? Det enda man ser på denna sida är ju pyramdier? vad tyckern ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Det kommer ändå att quote:as en massa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 man kan ju sudda ut allt onödigt och bara ha med det sista som man qoutar på... med det är inte så många som har fattat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts