curry Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Vet inte vad gta vice city snubben heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 VC killen heter Tommy Vercetti. Blir null votes här eftersom jag inte spelat nåt av spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 dom heter inte snubben! VC= Tommy vercetti Mafia: Tommy Angelo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Otroligt lika namn... Blir en röst på Tommy V eftersom jag hatar mafia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Tommy Angelo (Mafia) eftersom jag ännu inte spelat Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Tommy Angelo har diskretare kläder, gillar inte jeans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Skulle du rösta på tommy då om han hade mjukisbyxor?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Skärp er , Tommy Angelo är mycket mer personlig än Tommy V, det e självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Skulle du rösta på tommy då om han hade mjukisbyxor?? vem av dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 vem av dom? Läs vad arvid skrev så fattar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Jag har inte röstat än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 15 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Tommy Angelo är lite mer personligare och kanske har lite bättre bakgrund än Tommy Vercetti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Skärp er , Tommy Angelo är mycket mer personlig än Tommy V, det e självklart! Mer "personlig"???.....hmm.....hur är man när man är mer personlig?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Mer "personlig"???.....hmm.....hur är man när man är mer personlig?.... I spelsammanhang hänger det mycket på storyn kring spelet, förstår du. Om storyn kring karaktären är bra, med fin bakgrund och bra berättad, känns karaktären i fråga mer mänsklig! Så är det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 I spelsammanhang hänger det mycket på storyn kring spelet, förstår du. Om storyn kring karaktären är bra, med fin bakgrund och bra berättad, känns karaktären i fråga mer mänsklig! Så är det... Att han har mer personlighet ja....viss skillnad!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Att han har mer personlighet ja....viss skillnad!!! Precis! Och har du spelat Mafia förresten? Underbar story och action! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Precis! Och har du spelat Mafia förresten? Underbar story och action! Spelat demot.....det sög!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Spelat demot.....det sög!!! Vilken bana var det, kan iofs tänka mig att du inte såg så mycket av de rent otroliga dialogerna! Det är en spelupplevelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Vilken bana var det, kan iofs tänka mig att du inte såg så mycket av de rent otroliga dialogerna! Det är en spelupplevelse! Jag brukar inte kalla det banor....när jag tänker på banor tänker jag på Super Mario....kan ge en närmre förklaring nån annan gång!....iaf det var uppdraget när man skulle följa efter nån bil till nått garage(Eller parkeringshus)för att där träffa några som langade sprit(eller sålde vin....hängde inte med så noga)när man väl va där kom det två bilar inkörandes(fiender uppenbarligen efterson dom sköt mot mig).....mer kommer jag inte ihåg(eller a jag stängde av där....det var så jäkla trist!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 (redigerad) curry?? Redigerad 16 december, 2002 av XeLoriOn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts