viek Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Håller på med GameOver.Inc.se där jag också ska göra en stor GTA-sektion. Någon som känner för att vara med? Berätta vad ni kan inom kodning eller bildredigering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Håller på med GameOver.Inc.se där jag också ska göra en stor GTA-sektion. Någon som känner för att vara med? Berätta vad ni kan inom kodning eller bildredigering. Så klart att jag vill, pma mig din msn messenger Edit: Jag kan asp,php och använder photoshop helst. Jag har nog glömt en hel koder på php men fortfarande bra på asp. Php och asp liknar varandra. Det är en dynamisk funktion som kan användas till typ som gästbok och forum. Phpbb är ett tips. Använder inte sånna frontpage och dem grejerna, kodar i notepad Men annars gör jag det i min favorit editör Redigerad 28 januari, 2005 av Andromada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA//Nörden Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag vill gärna hjälpa dig med hemsidan du kan kolla nåra hemsidor jag har gjort om du addar min msn: morgondopp@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag vill gärna hjälpa dig med hemsidan du kan kolla nåra hemsidor jag har gjort om du addar min msn: morgondopp@hotmail.com Lägg upp länkar till dina hemsidor här. Skulle vara roligt att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Passar den här topicen i sanandreas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Passar den här topicen i sanandreas.. Det är ju GTA SA han priotiterar än så länge på sin hemsida. Men du har rätt, egentligen borde det här vara "Allmänt GTA-snack" eller något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA//Nörden Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ska lägga upp dom snart så fort jag fixat det sista håller på med en spelhemsida just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA//Nörden Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Du kan ju kolla klanhemsidan jag har gjort: www.prodigi7.bravehost.com OBS!!! Den är inte klar än!! OBS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Jag kan vara med. Kan en en del i kodning (html främsta kunskap), kan även sätta upp ett phpbb-forum och lägga in moddar i den.. EDIT: adda mig på msn om du är intresserad.. Christoffertornqvist@hotmail.com Redigerad 1 februari, 2005 av chrillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts