VickeX Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag tyckte det var dags att göra en topic enbart för VC's EasterEgg's. Det ända jag vet skriver jag här och nu kan ni bygga på med fler.... (skriv inte någont som redan skrivigts.: Gå upp till helekopterplattan där VCN helekoptern står. Hoppa in i det fönstret som är närmast Hplattan (Även om det ser ut att vara för högt upp och stängt.) så kommer du in i ett rum med en "bordpelare?" och på den står ett choklad ägg och på det står det "Happy Easter" = "Glad Påsk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Finns väll bara en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Finns väll bara en? Jag trodde/tror det fans många. Det fins ju grafitti i "skateboardparken" som jag kallar den. det är ett vapen och står någonting. Och på båten i film studion står det typ strong sea. = stronger man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Som det står i min topic så finns det en man med sement runt fötterna. det bara måste räknas som ett easter egg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts