KalleR Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Hade kanske varit bra att dölja off-topic delen för icke inloggade, så slipper vi massa medlemar som reggar sig bara för den delen av forumet Redigerad 31 januari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hade kanske varit bra att dölja off-topic delen för icke inloggade, så slipper vi massa medlemar som reggar sig bara för den delen av forumet Varför ska ni undvika de medlemmarna? Alla som bidrar till duskussionen i någon form har väl rätt till medlemskap, oavsett i vilket forum man skriver i. Jag skriver nu mer i princip enbart i Off-topic delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag skirver också enbart i Off-topic mellan gtaspelen, men det är ett gtaforum, så dom som reggar borde väl göra det för gta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Varför ska ni undvika de medlemmarna? Alla som bidrar till duskussionen i någon form har väl rätt till medlemskap, oavsett i vilket forum man skriver i. Jag skriver nu mer i princip enbart i Off-topic delen. På min tid joinade man för att man ville snacka om GTA.. Nu reggar sig de flesta för deras polare hänger i offtopic. Detta är GTAsajten och detta är GTAsajtens forum. Är det inte ganska självklart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag tycker vi ska börja från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag tycker vi ska börja från början. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag tycker vi ska börja från början. Ja vi kickar alla som jonia efter 2500.. eller så köper vi en tidsmaskin av Dr.Snuggels Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Kan inte Krisse fixa att vi har dom gamla forumen dom som SPAM och dom. Det var bättre förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Kan inte Krisse fixa att vi har dom gamla forumen dom som SPAM och dom. Det var bättre förr. Fast det är fortfarande ett gtaforum..sen är det väll 3000 mer medlemar nu.. så det kommer nog inte funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 De är ju off-topic forumet som är trevligt. GTA forumet är ju bara massa spam om farliga monster m.m. Vill du ha ett forum för alla eller bara för GTA nördar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Tittar man i dessa forum är det väldigt mycket spam och mer än varannan tråd är på mer än 3 sidor (en del har helt ofantliga 50 sidor eller kanske 100 sidor). Men hur mycket gör det egentligen? Hur många megabyte serverutrymme tar 100 sidor spam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 The Dude: Det är (väll?) inte utrymmet som är problemet, utan själva spammet i sig. Ett forum blir inte snyggt med en massor av spam, det är nog det som Hultenius vill få bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Det kommer väl ett nytt gta-forum om ett nytt gta dyker upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Det kommer väl ett nytt gta-forum om ett nytt gta dyker upp? Det borde komma upp en avdelining om GTA:Advance, fast det fick ju inte så bra beyg, men det är ju trots attl ett GTA spel, så det borde finnas en avdelning för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts