swat Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Hej jag har ett förslag jo jag undrar kan vi inte göra ett nytt forum för folk som behöver teknisk hjälp både med mjukvara och hårdvara . t.ex. allmänt forumet drunknar av frågar om ljudkorts problem och msn messenger problem och liknande så hultan du kan tänka på detta skriv vad ni tycker om förslaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Bra idé, själv tycker jag det hade varit kul med ett designs forum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Detta är ett gtaforum :/ räcker nog med underforum nu Patrik: Designforum säger du... vad är det för fel på Musik, Film & Grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Hej jag har ett förslag jo jag undrar kan vi inte göra ett nytt forum för folk som behöver teknisk hjälp både med mjukvara och hårdvara . t.ex. allmänt forumet drunknar av frågar om ljudkorts problem och msn messenger problem och liknande så hultan du kan tänka på detta skriv vad ni tycker om förslaget Håller med. Det har varit uppe förut, har för mig Hultan sa att han skulle fixa det när han uppgraderade forumet, eller så sa han att han skulle tänka på det. Skulle vara bra att ha tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ett underforum som bara handlade om Tupac skulle vara bra... Nej, men ett underforum som handlade om bara hiphop? Det skulle vara grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ett underforum som bara handlade om Tupac skulle vara bra... Nej, men ett underforum som handlade om bara hiphop? Det skulle vara grejer. Skärp dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ett underforum som bara handlade om Tupac skulle vara bra... Nej, men ett underforum som handlade om bara hiphop? Det skulle vara grejer. Isf skulle det finnas ett Rock, Trance, Jazz, Dansband osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Ett underforum som bara handlade om Tupac skulle vara bra... Nej, men ett underforum som handlade om bara hiphop? Det skulle vara grejer. Tänk om vi kunde få ett underforum där alla kunde skriva under att vi ville ha bort alla tupac nördar? Redigerad 29 januari, 2005 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Tänk om vi kunde få ett underforum där alla kunde skriva under att vi ville ha bort alla tupac nördar? Eller ett där man kan skriva under på att man vill ha bort knäppskallar som inte läser vad andra skriver. Det skulle vara grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 .aa. eller som jag sa en lista där alla skrev på för att få bort tupac nördar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Håller med. Det har varit uppe förut, har för mig Hultan sa att han skulle fixa det när han uppgraderade forumet, eller så sa han att han skulle tänka på det. Skulle vara bra att ha tycker jag. Den idén går nog hem i alla hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 .aa. eller som jag sa en lista där alla skrev på för att få bort tupac nördar! Eller så tar vi min idé, mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Eller så tar vi min idé. Den går i stora drag ut på att jag låser den här tråden om inte bombardemanget av oseriösa idéer upphör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Eller så tar vi min idé. Den går i stora drag ut på att jag låser den här tråden om inte bombardemanget av oseriösa idéer upphör. Kör på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Teknisk hjälp för både mjukvara och hårdvara --> Nordichardware, Sweclockers Detta är [i huvudsak] ett GTA-forum. Nordichardware och Sweclockers är inriktade på teknik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Så du vill hellre att vi reggar oss i något annat forum och blir aktiva där. Och slutar skriva här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 När det gäller teknikfrågor, varför inte? Man får både snabbare och bättre svar där eftersom de är teknikforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 .uhm okej. De är du som gör reklam för andra hemsidor. inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) .uhm okej. De är du som gör reklam för andra hemsidor. inte jag Grejen är väl att det känns lite som det kvittar att ha ett sånt forum här. Dom flesta här är nog bara teknikmedelmåttor eller ännu sämre om man jämför med de forumen. Redigerad 30 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 .uhm okej. De är du som gör reklam för andra hemsidor. inte jag Som sagt, detta är ett GTA-forum inte ett allt-i-ett forum. Rent generellt är jag ganska oroad över hela kategorin Off-topic och kommer att göra något åt det om det inte förbättras snart. Statistiken säger att om 100 trådar läses i SA-forumet så är det bara 50 som läses i hela Off-topic. Ändå postas det mer i Off-topic. Tittar man i dessa forum är det väldigt mycket spam och mer än varannan tråd är på mer än 3 sidor (en del har helt ofantliga 50 sidor eller kanske 100 sidor). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts