Foo Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Min CD/DVD-RW-DL ikon är bort och den kan inte läsa skivor, varken DVD eller CD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Du kan ju testa att gå in i bios och ta default settings. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Prova att tanka firmware och se om firmwareprogrammet hittar brännaren. Prova sedan att flasha så kanske det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Min CD/DVD-RW-DL ikon är bort och den kan inte läsa skivor, varken DVD eller CD Jag har precis samma problem. Hur kollar man vad datorn heter? Redigerad 28 januari, 2005 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 JAg gick in på BIOS och valde deafults men CD/DVD:n funkar dock fortafarande inte. Det står också att en drivrutin har inaktiverats för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Testa med att installera om drivrutinen. Eller med kontrollpanelens "lägg till maskinvara". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag gich in på lägg till ny maskinvara och där stod det att drivrutinen hade inaktiverats men jag ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Men gör som jag sa då... Flasha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag gich in på lägg till ny maskinvara och där stod det att drivrutinen hade inaktiverats men jag ska testa. Du kanske kan aktivera den i enhetshanteraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Så här gjorde jag: Jag drog ur sladden ur datorn, väntade en timme och sen var ljudet och enheterna tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Att vänta en viss tid har inte någon som helst inverkan på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Att vänta en viss tid har inte någon som helst inverkan på det. Jo det har det... Om man drar ut sladden i en timme så aktiveras BIOS igen om det är paj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts