Mr.Magic Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) PC versionen av SA ska släppas på en DVD skiva. Vad tycker du om det? Själv tycker jag att det stinker, jag har ingen DVD läsare till datorn så jag måste wareza/Mounta med Daemon tools för att kunna spela det. Så nu förlorar R* En kund Redigerad 28 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Det skulle va bättre om det var på 4 cd-skivor, som de sa i början, Nu kommer inte grafiken se så bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Själv tycker jag det är bra, då slipper man hålla på å krångla med alla cd-skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Är inte så teknisk av mig så jag vet inte vad det innebär ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Det är på tiden att flera pc-spel börjar använda dvd formatet det har ju funnits till ps2 i 5 år! Redigerad 28 januari, 2005 av andros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ja, det är bra, nu slipper man byta skiva hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Bra/Bryr mig inte. DVD-skivor gillar jag bättre, men jag kommer inte köpa SA till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts