Sikorka Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Vet nån någon sagt eller liknande där man kan ladda hem gratis spel till Pc( inte för dåliga spel) som det INTE medföljer VIRUS som extra bonus? Tacksam för svar! Redigerad 28 januari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Americas Army? Finns att hittas på fragzone.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Vart??? jollig sida... Svårt att hitta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 .eller gå in på Americas Army faktist ett ganska grymmt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Enemy territory.. Finns också på fragzone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Kan nån lägga in mer spel? asså typ som soldier? eller liero vill ha såna spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Wolfenstein Enemy Territory förstås!! fragzone.com castlewolfenstein.com planetwolfenstein.com fileplanet.com 3dgamers.com filefront.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Wolfenstein Enemy Territory förstås!! fragzone.com castlewolfenstein.com planetwolfenstein.com fileplanet.com 3dgamers.com filefront.com Kan man ladda ner Wolfenstein Enemy Territory gratis nånstanns? (Ge gärna en Direkt Länk ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 GTA och GTA2 finns på Rockstars hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 GTA och GTA2 finns på Rockstars hemsida. Funkar dem till Mac måntro? Annars.. selleri! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) För dem som vill ha Red Alert (1) med Counterstrike- & Aftermath- expansionerna samt stöd för 4 spelare online har jag laddat upp min "made-in-30-minutes-installer" för alltihop. Kan laddas ner ifrån http://mgs3.starbase.se/dl/redalert_kit.exe Instruktioner för hur man installerar och möjliggör onlinespel finns här. Redigerad 4 februari, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 För dem som vill ha Red Alert (1) med Counterstrike- & Aftermath- expansionerna samt stöd för 4 spelare online har jag laddat upp min "made-in-30-minutes-installer" för alltihop. Kan laddas ner ifrån http://mgs3.starbase.se/dl/redalert_kit.exe Instruktioner för hur man installerar och möjliggör onlinespel finns här. Bravo. Installerat nu, gick på knappt 5 minuter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Kan man ladda ner Wolfenstein Enemy Territory gratis nånstanns? (Ge gärna en Direkt Länk ) Här är direktlänk till nerladdning för W:ET. http://www.fz.se/filarkiv/?s=&p=spel/rtcw/EnemyTerritory/ Tanka WolfET.exe och Etpatch 1.0.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Soldat! Tanka hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 För dem som vill ha Red Alert (1) med Counterstrike- & Aftermath- expansionerna samt stöd för 4 spelare online har jag laddat upp min "made-in-30-minutes-installer" för alltihop. Kan laddas ner ifrån http://mgs3.starbase.se/dl/redalert_kit.exe Instruktioner för hur man installerar och möjliggör onlinespel finns här. Minnen... måste få tag på min Red Alert-låda som jag har hos morsan. Stor eloge, viggy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Minnen... måste få tag på min Red Alert-låda som jag har hos morsan. Stor eloge, viggy. Tyvärr funkar inte originalet på Nt-baserade system, men den version jag har med i isnatllationen fungerar BTW, om någon vill lira RA online, kontakta mig över irc (#gtasajten) eller msnm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 .eller gå in på Americas Army faktist ett ganska grymmt spel Varför går det att ladda hem fullversion? Ganska ovanligt om det inte är ett gammalt spel som GTA 1 eller 2! Är spelet bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Varför går det att ladda hem fullversion? Ganska ovanligt om det inte är ett gammalt spel som GTA 1 eller 2! Är spelet bra? Det kallas freeware. Varför Americas Army är ett sånt vet jag inte, men ET började ju som en expansion till Wolfenstein, men sen betstämde sig ID att dom inte skulle göra klart det, utan det blev istället ett hyfsat simpelt och gratis online-spel. Skoj är det också. Men sen är bara frågan varför alla är så korkade att dom inte kan leta sig fram själva till nerladdningen av spelen. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Här är direktlänk till nerladdning för W:ET. http://www.fz.se/filarkiv/?s=&p=spel/rtcw/EnemyTerritory/ Tanka WolfET.exe och Etpatch 1.0.2 Sidan kan inte visas.... :'( :'( :'( EDIT: nej den funka!!! Jippy! Det är ju skit grymmt med eldkastaren; KAAAa,Mohahahh Burn i hell Redigerad 7 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts