david_ Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) När jag ska spela upp musik så står det att drivrutinerna kan vara skadade och så kommer det här meddelandet upp hela tiden. Igår kunde jag spela upp musik. Redigerad 29 januari, 2005 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Kanske dina drivrutiner har knasat sig Men kolla om du har ljudkortet installerat i Enhetshanteraren. Start -> Kontrollpanelen (klassiskt läge) -> System -> Maskinvara -> Enhetshanteraren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Kanske dina drivrutiner har knasat sig Men kolla om du har ljudkortet installerat i Enhetshanteraren. Start -> Kontrollpanelen (klassiskt läge) -> System -> Maskinvara -> Enhetshanteraren Hur ska jag göra om det inte är installerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ta reda på vad kortet heter och tanka drivrutiner till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ta reda på vad kortet heter och tanka drivrutiner till det Ok..vart ska jag tanka det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ja, hur ska vi veta det? Säg vad kortet heter. Om du inte vet, starta dxdiag (start-kör-skriv "dxdiag") och spara all information och posta infon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ja, hur ska vi veta det? Säg vad kortet heter. Om du inte vet, starta dxdiag (start-kör-skriv "dxdiag") och spara all information och posta infon. Det heter creative audioPCI (ES1371,ES1373)(WDM) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Då går du in på creativs hemsida och letar upp drivrutiner till kortet så ska det nog funka EDIT: http://se.europe.creative.com/support/downloads/ där har du deras nedladdningssida. Redigerad 28 januari, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Ok tack ska prova. Men vad betyder det här? Redigerad 29 januari, 2005 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Mitt ljudkort finns inte med där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 HelpCtr.exe är Hjälpfunktionen i Windows XP. Prova trycka F1 och se om den rutan kommer fram igen. mshtmled.dll är nåt som har med html att göra, det finns en patch om du söker på microsoft.com. Det har ingenting med ljudkortet att göra i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) HelpCtr.exe är Hjälpfunktionen i Windows XP. Prova trycka F1 och se om den rutan kommer fram igen. mshtmled.dll är nåt som har med html att göra, det finns en patch om du söker på microsoft.com. Det har ingenting med ljudkortet att göra i alla fall. Aha ok.. men jag vet inte vad jag ska göra med drivrutinerna. EDIT: Jag har fixat det nu Redigerad 29 januari, 2005 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts