Miami_vice88 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Exakt vad är det man får om man klarat 100%?? Känner INGEN som har gjort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Du känner ju inte mig men jag kan säga att man får en rhino och en hydra, fast det vet nog de flesta oavsett om man har 100% eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Du känner ju inte mig men jag kan säga att man får en rhino och en hydra, fast det vet nog de flesta oavsett om man har 100% eller inte Men...hydran får man ju spawnad till sin flygplats efter ngt uppdrag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Men...hydran får man ju spawnad till sin flygplats efter ngt uppdrag.. Jo men den är lite lättilgängligare der den står efter att man har fått 100% om man jämnför med den ödelagda flygplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 När kan man köpa den flygplatsen ? Jag har gjort ett par uppdrag åt han den "mystiska " killen... hur långt kvar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 När kan man köpa den flygplatsen ? Jag har gjort ett par uppdrag åt han den "mystiska " killen... hur långt kvar ? Kommer inte ihåg, men gör klart alla uppdragen så får du den nog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ok, men min polare har bara gjort några uppdrag in på LV men han kan köpa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ok, men min polare har bara gjort några uppdrag in på LV men han kan köpa den Det är skillnad på att köpa ett ställe och klara av det så att det genererar pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Mm men bara ha det..vill göra flygskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Mm men bara ha det..vill göra flygskolan 1. Fixa flygskola (minst brons i varje delmoment) 2. Köpa stället (kommer inte ihåg vad det kostar men mycket är det inte iaf) 3. Göra alla uppdrag (5-6 stycken? kanske mera) 4. Få Hydran (efter ett visst uppdrag får du hydran) Svårare än så är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Hur fixar man flygskolan då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Hur fixar man flygskolan då ?? ??? Gå upp i flygledartornet till den röda cirkeln och du kan börja med att ta flyglicensen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Aa,fick göra ett uppdrag för att fixa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Doggex Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Exakt vad är det man får om man klarat 100%?? Känner INGEN som har gjort det! Hydra (flygplanet) och Rhino (Tanken) spawnar vid huset på Grove Street, oändlig ammo, boost i dom flesta statsen (t.ex. respect), dubbel hållbarhet för dina fordon. Det var nog allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 1. Fixa flygskola (minst brons i varje delmoment) 2. Köpa stället (kommer inte ihåg vad det kostar men mycket är det inte iaf) 3. Göra alla uppdrag (5-6 stycken? kanske mera) 4. Få Hydran (efter ett visst uppdrag får du hydran) Svårare än så är det inte Stället kostar 80.000 och Hydran får du på ett uppdrag när du kommer tillbaka till LS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Kan man inte på något sätt få så man kan spring hur länge som helst...som man kan på vice city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts