oscargn Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Tror att det ligger på runt 93% nu. Har dock inte spelat på ett par veckor, så det ökar inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Doggex Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 100% såklart ;D även 100% med alla flickor, Guld i ALLT på ALLA skolor, högsta skill i alla vapen, alla jävla specialgrejer och mer skryt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 100% såklart ;D även 100% med alla flickor, Guld i ALLT på ALLA skolor, högsta skill i alla vapen, alla jävla specialgrejer och mer skryt Skrytare Själv har jag också klarat alla bonusar och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Doggex Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Skrytare Själv har jag också klarat alla bonusar och så... Jag är pedant när jag spelar spel jag tycker om. Jag kan inte spela GTA: SA bara för att "ha kul" utan jag måste ha och göra allt som går att ha / göra för att må bra med mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Mm.. när man klarat 100% så blir det liksom "tomt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag har klarat 60 nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 VOTE: Över 20% tror jag. jag har inte spelet själv. men min kusin har. jag spelade minst 30 timmar i helgen:D så jag klarade ungefär 20% (har precis kommit till San fierro och klarat bilskolan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Vote: Under 10%. 0% för att vara exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts