Vice. Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Hej. Tyvärr deltog jag inte i tävlingen pga att jag inte har dator hemma. Men jag vill gärna titta hur det har gått för er! Finns det ingen sida på vad svaren är och hur folk svarat?! Mvh Victor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Hmmm... Om du inte har någon dator, varför vill du då veta en sida med svaren? (troligen kommer det dröja innan du svarar igen...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Nej jag svarar nu! ) Jag har dator på jobb! Jo jag tycker bara det e kul att se svaren för att få lite info! Kab tex inte svaret på första frågan! Kul att veta bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ja, det här är ju en variant om man inte vill säga att man inte kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Absolut, jag kan nog inte många av svaren! Tex fråga nummer 1) ??? Inte en aning vad skolan heter men jag bryr mig inte heller till den grad att jag måste ta reda på det! Men tycker det vore intressant att se alla frågorna med svar ialafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Fråga nummer 1 var svartet turning track Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Hmmm... Om du inte har någon dator, varför vill du då veta en sida med svaren? (troligen kommer det dröja innan du svarar igen...) Du komm 2:a va? Har du fått priset än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Du komm 2:a va? Har du fått priset än? Ja, det har jag! Fick det faktiskt idag. Tack Hultan för en bra tävling och tack för priset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts