andros Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag tänkte iof fixa en.. därför jag frågade, inte med HTML, men fixa screenshots å lägga upp sen frågorna under, sen skickas svar till mig under en kväll (från 20.00- 23.00) sen visar jag svaren som ni skickat in och om det är rätt eller fel.. alla som har alla rätt samlas i ordningen dom kom in och jag räknar ut en vinnare, den som är först med alla svar rätt vinner Först till kvarn får först mala Jag testar gärna fler än ett quiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtanissen Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Hur går det, blir det något eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Doggex Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 HALLÅ! Jag vill också vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag kan tänka mig att sammarbeta med oscarw att ta bilder och skriva frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Har oscarw fått sitt pris än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Skulle vara kul med en ny quiz Jag ställer upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Blir det någon Quiz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ska nog ta lite bilder inatt och skicka länkar samt frågor till oscarw så han kan bygga ihop nåt med html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ska nog ta lite bilder inatt och skicka länkar samt frågor till oscarw så han kan bygga ihop nåt med html Just say when! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Saker har kommit upp så jag har inte haft möjlighet men jag lovar att jobbet skall utföras natten mellan söndag och måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Saker har kommit upp så jag har inte haft möjlighet men jag lovar att jobbet skall utföras natten mellan söndag och måndag Okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts