mickemannen Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag funderar på att göra en egen quizz, där svaren skall skickas till mig via PM, den som har alla rätt svar först vinner äran och erkännande om att du är otroligt grym på gta:SA hur många skulle vilja "tävla" och hur många frågor vore rimligt? (hellst ej under 10) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag tävlar gärna i den Quizen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 15 skulle nog vara lagom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag ställer upp! Ja skall ha revansch!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 15 frågor Jag ställer upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag ställer upp! Ja skall ha revansch!! Föresten... Ja 15 frågor vore bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag skulle vilja ha en lång quiz.... men inte för svåra... (hehe) Men jag ställer upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag har faktis tänkt nästan samma sak, jag funderar nämligen på att göra en gta sa quiz sida. Det skulle ju vara kul om andra kunde vara med, gärna nån som kan ta bilder från spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag vill gärna vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag vill gärna vara med Det kommer typ vara som ett formulär. Där svaren rättas för hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Det kommer typ vara som ett formulär. Där svaren rättas för hand. Efter din vinst så borde du vara mentorn för oss okunniga i nästa quiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Skulle vara mycket trevligt med en "amatörgjord" SA quiz. Säg bara till när detta blir av så är jag på oscarw_89: Grattis till vinsten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Skulle vara mycket trevligt med en "amatörgjord" SA quiz. Säg bara till när detta blir av så är jag på oscarw_89: Grattis till vinsten! Tack! Får se gör nog ett i helgen kanske eller nästa det bror på hu lång tid det tar att fixa html kodningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag vill gärna också vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Är det någon som kan ta bilder ur spelet åt mig om jag skulle behöva för jag kan inte göra det skälv!? Fast det behövs ju inte alltid "special" bilder, man kan ju ta från internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Är det någon som kan ta bilder ur spelet åt mig om jag skulle behöva för jag kan inte göra det skälv!? Fast det behövs ju inte alltid "special" bilder, man kan ju ta från internet. Skulle kunna ta bilder. Har dock inte tid att hjälpa till med något annat. Men kontakta mig via pm eller msn om du tror att jag kan hjälpa till på något vis. Redigerad 21 augusti, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag kan hjälpa till om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag har faktis tänkt nästan samma sak, jag funderar nämligen på att göra en gta sa quiz sida. Det skulle ju vara kul om andra kunde vara med, gärna nån som kan ta bilder från spelet. Är intresserad av det där med GTA Quiz-sida. Håller på med denna nu och där skulle kanske kunna fixas en Quiz i PHP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag tänkte iof fixa en.. därför jag frågade, inte med HTML, men fixa screenshots å lägga upp sen frågorna under, sen skickas svar till mig under en kväll (från 20.00- 23.00) sen visar jag svaren som ni skickat in och om det är rätt eller fel.. alla som har alla rätt samlas i ordningen dom kom in och jag räknar ut en vinnare, den som är först med alla svar rätt vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts