Jump to content

Favvo bilmärke?


guardian
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 84
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Först nu när det går bra för koenigsegg har folk börjat uppmärksamma den... *host* medgångssupporters *host* B).

Det är klart det är så! Ologiskt annars, för det du säger går hand i hand. När det går bra för något uppmärkasmmas det och ofta börjar det gå bra för något när det uppmärksammas. Förstår du, man kan inte kalla det medgångssupporter. För hur ska man få reda på något om det inte uppmärkasammas i någon form?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ummm... Va? Min farsas motorcykel drar precis lika mycket per mil som hans bil

Precis som kaller säger, försäkringen är inte speciellt billig på en sån. Speciellt om du ska skaffa en istället för bil när du är 18. Försäkringen kommer alltså bli SVIIIIIIIIIIIIIINDYR.

guardian: Det där var det absolut fulaste argumentet jag nånsin läst. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är klart det är så! Ologiskt annars, för det du säger går hand i hand. När det går bra för något uppmärkasmmas det och ofta börjar det gå bra för något när det uppmärksammas. Förstår du, man kan inte kalla det medgångssupporter. För hur ska man få reda på något om det inte uppmärkasammas i någon form?

Underground?

Nej men bilen behöver egentligen inte uppmärksammas av den stora massan... Jag menar det är inte många som har råd till en sån extrem bil. T.ex. kan dom sätta in den i tidningen (glömt namnet) som ges ut till alla i Sverige med $$$ miljoner. Jag har läst den tidningen en gång då hade dom ett repotage där med titeln "Friheten att äga en helikopter" :ermm:

Men visst ska alla få ta del av denna fina bil...

BTW: Jag menade inget illa du kanske har hört talas om den sen länge... jag vet inte...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Super-motard är en perfekt hoj för dom med lagom blånbok men ändå inte vill ha fjollåk..

(för dom som inte vet vad en supermotard är så är det en cross med 17" hjul och strypt samt registrerad för att få köras på gata)

Tänkte inte på dom -_-

btw, är inte det den supermotarden som var efterlyst stulen på zatzy? tycker jag känner igen bilden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...