Ceone Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 En fin gammal mustang (60-70-tal) får du ge över 100papp för... lite dyrare än en volvo... Man ska köra den också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Vem vill ha en liten fjollmotorcykel? En fjolla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ford Mustang! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Måste säga Volvo... Volvos bästa bilar: 850 och 740... "Slitstarka maskiner" Snygga volvo idag: XC90 o S60 (2005an)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 BMW helt klart...kanske för att familjen äger ju en sådan En 525i -02 om någon vill veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Lexus. tycker inte om skrytiga bilar, vill hälldre ha en bil som har en stark motor (det har ferrari men dom är ju skrytiga) och e diskret och mycket finneser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Lamborghini Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Orka snacka bilar ! det är typ det nördigaste som finns ! .. med tanke på att typ 70 % inte får köra bil än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Orka snacka bilar ! det är typ det nördigaste som finns ! .. med tanke på att typ 70 % inte får köra bil än! Jaha? nördigare att ha en dum robot som ava när du ändå knappast har en sån i verkligheten sen finns de ju de som har bil och kör ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Favvo Model: Ferrari F40 Favvo märke Ferrari Har gillat Ferrari sen när jag åkte till Italien när jag var 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Först nu när det går bra för koenigsegg har folk börjat uppmärksamma den... *host* medgångssupporters *host* . Det är klart det är så! Ologiskt annars, för det du säger går hand i hand. När det går bra för något uppmärkasmmas det och ofta börjar det gå bra för något när det uppmärksammas. Förstår du, man kan inte kalla det medgångssupporter. För hur ska man få reda på något om det inte uppmärkasammas i någon form? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jaha? nördigare att ha en dum robot som ava när du ändå knappast har en sån i verkligheten sen finns de ju de som har bil och kör ändå Får jag påminna dig om att du är 16 eller ? what's all the fuzz ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Får jag påminna dig om att du är 16 eller ? what's all the fuzz ? övningskörning? Och finns säkert de som äger bilar fastän att de är under 18, har själv ägt Note: Min 500:e post! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Får jag påminna dig om att du är 16 eller ? what's all the fuzz ? Jag övningskör med pappa i min egen inhandlade saab 90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Ummm... Va? Min farsas motorcykel drar precis lika mycket per mil som hans bil Precis som kaller säger, försäkringen är inte speciellt billig på en sån. Speciellt om du ska skaffa en istället för bil när du är 18. Försäkringen kommer alltså bli SVIIIIIIIIIIIIIINDYR. guardian: Det där var det absolut fulaste argumentet jag nånsin läst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Nissan Skyline R33 och R34 är så jävla snygga med kjolpaket ! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Fav. Bilar = Opel calibra, Peugoet 206 och Opel Astra. Fav. märke = Ferrari, Dodge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Det är klart det är så! Ologiskt annars, för det du säger går hand i hand. När det går bra för något uppmärkasmmas det och ofta börjar det gå bra för något när det uppmärksammas. Förstår du, man kan inte kalla det medgångssupporter. För hur ska man få reda på något om det inte uppmärkasammas i någon form? Underground? Nej men bilen behöver egentligen inte uppmärksammas av den stora massan... Jag menar det är inte många som har råd till en sån extrem bil. T.ex. kan dom sätta in den i tidningen (glömt namnet) som ges ut till alla i Sverige med $$$ miljoner. Jag har läst den tidningen en gång då hade dom ett repotage där med titeln "Friheten att äga en helikopter" Men visst ska alla få ta del av denna fina bil... BTW: Jag menade inget illa du kanske har hört talas om den sen länge... jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Vem vill ha en liten fjollmotorcykel? Super-motard är en perfekt hoj för dom med lagom blånbok men ändå inte vill ha fjollåk.. (för dom som inte vet vad en supermotard är så är det en cross med 17" hjul och strypt samt registrerad för att få köras på gata) http://195.149.157.9/images/22/22-22704152422.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Super-motard är en perfekt hoj för dom med lagom blånbok men ändå inte vill ha fjollåk.. (för dom som inte vet vad en supermotard är så är det en cross med 17" hjul och strypt samt registrerad för att få köras på gata) http://195.149.157.9/images/22/22-22704152422.jpg Tänkte inte på dom btw, är inte det den supermotarden som var efterlyst stulen på zatzy? tycker jag känner igen bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts