Urkas Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 VVB= Våga Vägra Bil Jag ska ha motorcykel Förslag är ändå att börja med bil. Kör motorcykel är långtifrån billigt. Men men, favorit bil är såklart min Audi Coupé! Fast iofs inte om det gäller drömbil. Borde iaf synas att jag gillar Corvette. Och då är ju min favorit Indy Pace modellen från -78. Snyggare former finns inte. Inte nån jävla stans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 FavoritBil : For Mustang Gt 05 Favort bilmärke : BMW - har bra prestanda osv... Själv har vi en gammal opel =/ Ska nog köpa en 744 snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Dom gamla sköna 70:talarna med v:8 och v:6 Redigerad 28 januari, 2005 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 ..volvo v70 och saab 95 herrgårdsvagn är riktigt fina bilar. tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Saab http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Saab_9000.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Saab_9000_-2-.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Excezz Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Nissan Skyline. Eller Lamborghini Murcielago Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Själv är jag inte så förtjust i sportbilar för jagf kommer alldrig att köpa en sån och då känner jag inget tvång att tycka de bilarna är snygga herller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Själv är jag inte så förtjust i sportbilar för jagf kommer alldrig att köpa en sån och då känner jag inget tvång att tycka de bilarna är snygga herller Håller med dig... drömmer också innom rimlig nivå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Hmm, vet inte riktigt. Audi typ eller volvo, nya volvo 3cc värkar vara riktigt fräck http://www.detnews.com/pix/2005/01/12/0biz/b012-volvo_3cc-0105y.jpg Redigerad 28 januari, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Håller med dig... drömmer också innom rimlig nivå Ford Mustang är en väldigt sportig bil och kostar inte mer en t.ex en ny Volvo! Samma gäller begagnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Ford Mustang är en väldigt sportig bil och kostar inte mer en t.ex en ny Volvo! Samma gäller begagnat. En fin gammal mustang (60-70-tal) får du ge över 100papp för... lite dyrare än en volvo... Redigerad 28 januari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Förslag är ändå att börja med bil. Kör motorcykel är långtifrån billigt. Men men, favorit bil är såklart min Audi Coupé! Fast iofs inte om det gäller drömbil. Borde iaf synas att jag gillar Corvette. Och då är ju min favorit Indy Pace modellen från -78. Snyggare former finns inte. Inte nån jävla stans. Ummm... Va? Min farsas motorcykel drar precis lika mycket per mil som hans bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ummm... Va? Min farsas motorcykel drar precis lika mycket per mil som hans bil Har du tänkt på skatt och försäkring för motorscykel? pissdyrt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Alfa Romeo, ska jag ha när jag blir stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Dodge Viper RT/10 -97 Gul W0RD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Har du tänkt på skatt och försäkring för motorscykel? pissdyrt... Det beror vä på vad man har för motorcykel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Det beror vä på vad man har för motorcykel? Vem vill ha en liten fjollmotorcykel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Lyx-bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Mäsca. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Toyota supra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts