Jocken Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Tycker filmen var grymt bra. Den var bra som film, och dom förväntningar man hade uppfyllde den absolut! 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Och jag är med i Alla älskar alice. Kollar ni noga så ser ni mig i klassrummet. Stor läderväska! och i duscharna, till vänster! och när vi spelar innebandy! Kul och bli filmad i duschen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 *smaJL* (notera min skickliga knep att trycka in en JL-sak ) Så är du Jä*vlaa Coool!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Men min klasskamrat heter Pontus Lundgren. Kollar man noga så står de Adam Lundgren på ett ställe. Hans storebror . Sen känner jag de flesta i "Orka! Orka!" på SVT 1 då det spelades in nära mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Alltså, är Sandor/Ida bra egentligen? (Filmen alltså) Vi jobbade nämligen en hel del om boken förut på höstterminen, och det var typ...typ...ehm, jag fick iaf bra betyg på bokrecensionen jag gjorde till den... *Stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag har läst boken och även sett en teater på den. Känns konstig att dom här skådespelarna är annorlunda än dom i teatern. Aja, får la se den nån dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag fick nästan rollen som det lille barnet i "en ängels tålamod", men eftersom jag inte fick den så förbjuder jag hela forumet att se på den idiotserien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag fick nästan rollen som det lille barnet i "en ängels tålamod", men eftersom jag inte fick den så förbjuder jag hela forumet att se på den idiotserien Fan vilken osis, du kunde fått jobba med världens snyggaste tjej, hon som spelar hans storasyster är assnygg. Förövrigt en jävligt rolig serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Fan vilken osis, du kunde fått jobba med världens snyggaste tjej, hon som spelar hans storasyster är assnygg. Förövrigt en jävligt rolig serie Verkligen synd att du inte längre få ta del av den serien längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts