oscarw_89 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 http://www.sandorslashida.se/ Min syrra och folk från hennes klass är med!! Och massa som jag känner! Jag ville dock inte vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jaha? När jag var liten stog det i tidningen att dom sökte en ungjävel på ... inte så gammal iaf.. Då ville inte jag vara med eller nåt sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jaha? När jag var liten stog det i tidningen att dom sökte en ungjävel på ... inte så gammal iaf.. Då ville inte jag vara med eller nåt sånt.. Ja ja, fast hennes kompis och min kompis syrra är en av huvud karaktärerna. Anoreksia barnet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Ja ja, fast hennes kompis och min kompis syrra är en av huvud karaktärerna. Anoreksia barnet!! Jasså.. Kul för dom då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Ok! Skitcoolt asså!! *smaJL* (notera min skickliga knep att trycka in en JL-sak ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Stackars din syrra eller vem det nu var som har anorexia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Stackars din syrra eller vem det nu var som har anorexia. Hennes kompis. Det ser bara ut så fast hon har inte anoreksia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Detta är en sk. kukmätartråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Detta är en sk. kukmätartråd? Vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Den boken läser jag i skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Detta är en sk. kukmätartråd? Hmm det sa Stellhell (eller?) om en tråd en gång i tiden men det saknar helt mening här.. I den tråden satt alla och skrev typ 4,5... 5,6...3,3 osv som svar på nåt och då var det jävligt komiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Hmm det sa Stellhell (eller?) om en tråd en gång i tiden men det saknar helt mening här.. I den tråden satt alla och skrev typ 4,5... 5,6...3,3 osv som svar på nåt och då var det jävligt komiskt. Eller så var det KalleR som sa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Anoreksia barnet!! Det stavas Anorexia. Redigerad 18 februari, 2005 av redcaP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 http://www.sandorslashida.se/ Min syrra och folk från hennes klass är med!! Och massa som jag känner! Jag ville dock inte vara med. Ooh fan, skicka en autograf, ja beundrar verkligen din syrra o hennes kompis nu, shiiiit asså. Snälla, skicka de, du är världens coolaste, en syrra i en film. Adda min msn så får du adress. eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Vi läste den i skolan.. tyckte inte den var bättre än alla andra "hej, jag e mobbad men får en snygg tjej till slut"-böcker Nu kanske vi måste se filmen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Såg den på bio med skolan, den var ganska så dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 *Moraltanten slå till* Det stavas Anorexia. Simon, det där är inte "moraltant". Kanske "perfektionist" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag hadde inte läst boken, innan så jag vista inte att filmen skulle vara så Totalt "fel"!! Hur fan kan han (huvudpersonen) debutera på Götborgs Operan, om han bara går i 9:an och dansar på en hobbyskola!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Och jag är med i Alla älskar alice. Kollar ni noga så ser ni mig i klassrummet. Stor läderväska! och i duscharna, till vänster! och när vi spelar innebandy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Och jag är med i Alla älskar alice. Kollar ni noga så ser ni mig i klassrummet. Stor läderväska! och i duscharna, till vänster! och när vi spelar innebandy! Vad är det för film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts