flogiz Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Var kan man hitta Sweeper? Redigerad 27 januari, 2005 av flogiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vad är det en dammsugare eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Det är en städbil (sån man städar gator med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Under motrvägen i LS, precis när man kommer in till stan från flygplattsen, mittemot där man smyg tittar på ryder & co. i uppdraget The Green Sabre! Brevid stationen om det är till någon hjälp. Redigerad 27 januari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Den finns i Los Santos under motorvägen, där du träffar Cesar på uppdraget "The Green Sabre" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 OK, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Bild någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Sweeper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreas Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag tror det även finns en i Las Venturras, vid parkeringen och lagerhusen framför den gammla militärbasen. Där man för första gången hämta en Cargobob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Sweeper Jag har bara sett den vita versionen. Fast den på bilden är kanske vit bara dålig bild!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag har bara sett den vita versionen. Fast den på bilden är kanske vit bara dålig bild!? Den jag hittade var svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag kan ju ha sett den svarta, fast jag kanske inte kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag kan ju ha sett den svarta, fast jag kanske inte kommer ihåg. Har inte sett den vita (har ju bara sett en Sweeper ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Det går ju inte att göra något med (förutom att köra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts