Mathias Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 I den här topicen är det tänkt att alla som vill dela med sig av sina filmer kan göra det och helst så ska det inte skrivas en massa annat här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Min film som jag har gjort tog mig ca 10 min att göra.. Redigerad 27 januari, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag kan lägga upp massa filmer om nån kan tipsa om ett program som gör dom mindre. Efter 3 min så blir de 250 Mb :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Använder studio 8.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Använder studio 8.. Vilket studio 8? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vilket studio 8??? Pinnacle Studio version 8.7.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Pinnacle Studio version 8.7.. Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Kan nån säga vad de vill ha på filmen så jag vet vad jag ska filma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Vad filmar ni med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Vad filmar ni med ? Ett TV-kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Vad är det ? EDIT : Och hur fungerar det , hur andvänder man det ? någon skenerös skäl som kan förklara det ? Redigerad 28 januari, 2005 av JoinAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Vad är det ? EDIT : Och hur fungerar det , hur andvänder man det ? någon skenerös skäl som kan förklara det ? Du köper det för ca: 500kr stoppar in det i datorn installera drivrutinerna...och sen kan du spela in från ditt PS2 och TV:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 LoL köpte du det där kortet för att spela in den där filmen ? Men tack för informationen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 LoL köpte du det där kortet för att spela in den där filmen ? Men tack för informationen iaf Jag har inte spelat in någon film ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ojj förlåt mig såg inte att det var du.... Du får ursäkta mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Glöm itne att ni måste betala tv-avgift om ni har ett tv-kort =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Fett coolt att springa omkring att skjuta på hus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 I den här topicen är det tänkt att alla som vill dela med sig av sina filmer kan göra det och helst så ska det inte skrivas en massa annat här. Ett tips: Blir ganska jobbigt i längden att leta filmerna bland alla svaren i tråden. Därför kan du editera den första posten i tråden och skriva upp information + länkar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Jag och 2 andra har gjort en stunt film,den är runt 14-15 minobs jag heter jag nellis i den) Dålig kvalite på visa klipp men,men.. http://s8.yousendit.com/d.aspx?id=1QH72XB2E4RJP11M7WJSDKWUGM Redigerad 1 februari, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts