Emmet Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Va fan ser ja hur många % ja klara? Har inte hittat än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Du trycker på start å på dina stats å så misc, så borde de komma upp högst upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Tack!!! Hur mkt har du klarat? (Undrar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreas Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Synd att inte båt, bil, flyg och motorcykel skolorna bidrar till den totala %. Då skulle det vara betydligt färre som hade 100%. Själv har man gjort alla skolor fusk fritt. Damn take Rockstargames for having cheats in the game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Synd att inte båt, bil, flyg och motorcykel skolorna bidrar till den totala %. Då skulle det vara betydligt färre som hade 100%. Själv har man gjort alla skolor fusk fritt. Damn take Rockstargames for having cheats in the game Gör de inte det? Jag har för mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Synd att inte båt, bil, flyg och motorcykel skolorna bidrar till den totala %. Då skulle det vara betydligt färre som hade 100%. Själv har man gjort alla skolor fusk fritt. Damn take Rockstargames for having cheats in the game Haha, de behövs för 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreas Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Haha, de behövs för 100%. Jag har då för mig att det inte bidrar, men jag kan likväl ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Tror att man måste ha brons i alla för 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Tror att man måste ha brons i alla för 100% Man behöver väll bara klara av de skolor som story-modet kräver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts