jajajaa.... Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 vet vet, har glömt nåra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 game radion äger ju! det är royce da 5'9 som har gjort exclusiva låtar till gta3 ! fett coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 15 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 lips e ju skit brqa, nyss lysna jag på det där "get elferado" som finns på gta 1 (första gta dårå) ååhh, så jävla skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 Ja håller med "best make its goes up its something in the brain @ eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 jag gillar chatterbox iof, det är rätt roliga människor som ringer in! lips är ju typ parodi på alla radio kanaler i sverige, det är ju mest reklam hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 på LIPS nej det e ju chatterbox som det e reklam och skitiga mafia ledare som pratar skit musiken på lips 106 regerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 Jag lyssnar mest på mina egna mp3:s men jag lyssnar även på Flashback fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 LIPS 106 RUUUUUUUUUUUUULAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 17 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2002 lyssnar på mp3Player har endast E.Meduza där han ä BÄST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts