JoinAS Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Det är något fel på mitt San andreas , allt vanligt folk på gatan finns inte mer... Det finns bara poliser... Överallt åker det bara polis bilar och det går bara runt poliser... det finns bara poliser på mitt san andreas nu Vad har hänt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Du har kanske använt ett fusk som gick lite galet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Poliserna har spärrat av San Andreas och omringar dig, brukar hända när man kastar iväg spelkonsolen, när man hårt kastar handkontrollen mot tv:n eller när man smular sönder handkontrollen. Köp nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Poliserna har spärrat av San Andreas och omringar dig, brukar hända när man kastar iväg spelkonsolen, när man hårt kastar handkontrollen mot tv:n eller när man smular sönder handkontrollen. Köp nytt? Luktar seriöst om hela den där kommentaren. Ontopic. Har du fuskat? Annars kanske du i den delen av spelet när det är riot i hela staden, men som jag vet var det massor med människor då¨också som sprang runt med TV, och skjöt varandra hela tiden.(haha, fan va kul det var när man tänker tillbaka. =) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag slog in lite vapen koder och muckade med poliserna flera gånger om ... med motorsåg....tillslut då jag kom ut från fängelset vimlade det av poliser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Börja om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Det är något fel på mitt San andreas , allt vanligt folk på gatan finns inte mer... Det finns bara poliser... Överallt åker det bara polis bilar och det går bara runt poliser... det finns bara poliser på mitt san andreas nu Vad har hänt ? Har du fuskat din lilla gubbe . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ja men det är ganska kul också.... överallt där man kör är det bara poliser det finns inga taxibilar mer , bara poilisbilar exakt allt är poliser ganska fult Men jag började om på en annan sparning... jag har redan klarat storyn så det är lugnt jag behövde jhu inte spara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Det kan bli så om du har skjutit många poliser. gå till närmaste sparhus och spara så ska allt bli vanligt igen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Slår man in koden så bara sportbilar kör på vägarna så finns det bara poliser på gatan och dom endaste motorcyklarna på vägarna som finns är polismotorcykeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Har du fuskat din lilla gubbe . Han får fuska om han vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts