erik_vice88 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Var ligger Reniem Temple(eller hur det än stavas)någonstans? Hört att det är nära Calm Lands nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Var ligger Reniem Temple(eller hur det än stavas)någonstans? Hört att det är nära Calm Lands nånstans. Vad jag kommer ihåg så ska du först få tillgång till att rida chocobon, varvid du sedan ungefär från den sydliga ingången till calm lands ska aktivera en chocobofjäder, vilket gör att chocobon hoppar (med dig på) upp på en platå som du sedan kan följa för att nå Reniem Temple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) *spoiler* (jag vet att många har klarat spelet men tänk så finns det några som inte har ) ' ' ' ' ' ' ' \/ Jag har besegrat alla hennes aeons. Vad ska jag göra sen? Jag har hört att om man har klarat alla hennes(belgemin) aeons så kommer man "sända" henne men varje gång jag besegrar hennes aeons så får jag bara belöningar. Redigerad 5 februari, 2005 av erik_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 *spoiler* (jag vet att många har klarat spelet men tänk så finns det några som inte har ) ' ' ' ' ' ' ' \/ Jag har besegrat alla hennes aeons. Vad ska jag göra sen? Jag har hört att om man har klarat alla hennes(belgemin) aeons så kommer man "sända" henne men varje gång jag besegrar hennes aeons så får jag bara belöningar. Har du Yojimbo och alla andra aeons då? Du måste själv ha alla för att kunna möta alla hennes. Inte förrns du har spöat alla får du sända henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Hur många aeons kan man ha? Magus sisters finns i Reniem Temple. Hur får man dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Hur många aeons kan man ha? Magus sisters finns i Reniem Temple. Hur får man dom? När du sänt henne får du Magus Sisters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahema Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Ja fick as många aons... ja fick dom 5 som alla får..sen yojimbo,mangu sisters eller va d heter.. å sist anima! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Kan nån snälla säga alla aeons i spelet(den som vet) Kan nån också förklara vad det här är för monster och var man kan hitta den: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Kan nån snälla säga alla aeons i spelet(den som vet) Kan nån också förklara vad det här är för monster och var man kan hitta den: Aeons: Valefor Ifrit Shiva Ixion Bahamut Anima Yojimbo Cindy Sandy Mindy Tror det är alla. Och monstret på bilden är Dark Penance, du får möta den när du besegrat alla Dark Aeons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts