Ballena Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Hur ska man ta sig ut ut huset i uppdraget när allt brinner. jag använder brandsläckaren men jag dör ändå alltid av något, sen tiden är kort. Redigerad 27 januari, 2005 av Ballena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vadå hur man ska bara ta sig ut om du dör är det väl för att det är för svårt för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Finns det något tipps menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Finns det något tipps menar jag. Klara brandbils uppdragen först så kan du bara gå igenom elden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Om du klarar firefighter(12 levels, till level 13.) så kan du inte börja brinna, fixa det, sen är det bara att springa och skjuta. Gör brandbilen uppe i öknen nära din egen flygplats, där är det lättast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Om du klarar firefighter(12 levels, till level 13.) så kan du inte börja brinna, fixa det, sen är det bara att springa och skjuta. Gör brandbilen uppe i öknen nära din egen flygplats, där är det lättast. Finns det en brandstation där i närheten eller menar du att man ska åka dit med en brandbil och sedan utföra uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Han mena rnog det sista alternativet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Släck bara de bränder som är ivägen för dig och ta typ armor varannan våning (om det är så, hade dödat smoke så fick spawna där ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Va får man spawan vid smoke? det fikck inte fast jag hade dödat honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Du kanske gjorde "save n' load"! Då sparas det inte att du har dödat Smoke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Vad innebär lite mer exakt "save n' load"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Vad innebär lite mer exakt " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Har ett tips till dig, ta av nightvison när du ska släcka eld och framför all TA DET LUNGT DU HAR GOTT OM TID! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag sak försöka ennu en gång idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Save n' load är om du gör samma uppdrag flera gånger efter varandra utan att spara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Vad menar du han när han sa: "Du kanske gjorde "save n' load"! Då sparas det inte att du har dödat Smoke"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Om du dör på uppdraget när du ska ut spara då inte om du vill spawna där "Big Smoke" dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Om du dör på uppdraget när du ska ut spara då inte om du vill spawna där "Big Smoke" dog. Nej man ska inte loada... Då försvinner att man har dödat honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Är det någon som vet hur man kan få ag på en brandbil då? dom kommer aldrig när jag sätter eld på bilar och sånt. finns det någon brandstation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts