madin Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Någon som vet om det finns en audi s2 till gta VC?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Dom där är ju fula.. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vet inte om det finns en exakt sån, men säkert liknande. Leta igenom här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vet inte om det finns en exakt sån, men säkert liknande. Leta igenom här.. Jag tror han mer menade om det fanns en sån mod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag började iofs göra en sån för jag vet inte hur många veckor sen. Iofs inte direkt en S2, utan en vanlig Audi 80 Coupé. Tänkte alltså göra min bil i VC. Bild på det jag gjort: http://www.monstret.se/~urkas/vc/audicoupe/1.jpg Funderar dock på om jag ska göra om skiten så han blir finare. Fast det får ju då bli nångång i framtiden när jag har slutat spela WoW. :\ Men du Gta-Playern... Jag tycker INTE om att du klagar på en så fin bil. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Nya S4:an är snyggare ! och RS6 är också snygg ! visste ni att nästa RS6 ska ha en V10 istället för V8 hehe Redigerad 28 januari, 2005 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 visste ni att nästa RS6 ska ha en V10 istället för V8 hehe LoL... Har inte nuvaranda Audi RS6 en V6 3.6 Turbo på 450hk :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Nae.. V8 .. min farsas kompis har en RS6.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Kan du inte lägga in den bilen i gta, en är ju skit snygg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Heeej...vill ha den bilen urkas!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts