Arman Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Det är ju inte lång tid till att Grand Theft Auto: San Andreas släpps till PC... Nu oroar ju folk över om detta "kraftfulla" spel fungerar på vissa datorer så vi kan jämföra kraven som ni tror att SA kommer att ha... Rekommenderade krav: Processor: 2.3 Ghz RAM-minne: 512 MB Grafik: 256 MB Hårddisk: 3.4 GB Övrigt: DVD-spelare Minimum krav: Processor: 1.5 Ghz RAM-minne: 256 MB Grafik: 128 MB Hårddisk: 3.4 GB Övrigt: DVD-spelare Så, hoppas ni är utrustade... Redigerad 27 januari, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Aldrig i livet att det kommer vara Minimum 128MB i grafik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Varför inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag tror att minimikraven blir följande: Processor: 2 Ghz RAM-minne: 256 MB Grafik: 64 MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Spelar ingen roll har till räckligt bra dator ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Tror knappast att Processor blir 2 ghz låter väll lite mycket och grafiken knappast 128 mb låter väll för mycket.. eller gör dom som VALVE gör ¨så att spelet kan spelas på gamla datorer.. fast kvittar mig har en fin fin data ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Rek. Processor: 2.5 GHZ Minne: 512MB Grafik: 128MB DVD Min. Processor: 2GHZ Minne: 256MB Grafik: 64MB DVD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vad menas att det släpps på PC-DVD jag menar DVD delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vad menas att det släpps på PC-DVD jag menar DVD delen en CD-ROM är på 700 MB.. gta:sa väger mer än 700 MB.. Alltså måste man trycka ner det på en DVD-skiva som man får plats med mång GB på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 en CD-ROM är på 700 MB.. gta:sa väger mer än 700 MB.. Alltså måste man trycka ner det på en DVD-skiva som man får plats med mång GB på Alla cd rom e inte på 700mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Sätter inte emot Arman han brukar alltid få rätt men jag tror på något mindre krav på CPU´n på rekomenderad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Sätter inte emot Arman han brukar alltid få rätt men jag tror på något mindre krav på CPU´n på rekomenderad .jag tror att SA kommer kräva mycket minne och cpu eftersom det är väldigt stor bana och inga laddnings tider imella dom olika städerna offtopic: vart ligger MIF Redhawks i tabelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Aldrig i livet att det kommer vara Minimum 128MB i grafik! Minnet i grafikkortet brukar väl inte spela så stor roll? Det är väl mest vilket grafikkort man har. Aja - ska få ATI RADEON X850XT 256 MB snart. Tror inte att det kommer att behövas mer än vad man behövde till Half-Life 2? Redigerad 28 januari, 2005 av viek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Det är ju inte lång tid till att Grand Theft Auto: San Andreas släpps till PC... Nu oroar ju folk över om detta "kraftfulla" spel fungerar på vissa datorer så vi kan jämföra kraven som ni tror att SA kommer att ha... Rekommenderade krav: Processor: 2.3 Ghz RAM-minne: 512 MB Grafik: 256 MB Hårddisk: 3.4 GB Övrigt: DVD-spelare Minimum krav: Processor: 1.5 Ghz RAM-minne: 256 MB Grafik: 128 MB Hårddisk: 3.4 GB Övrigt: DVD-spelare Så, hoppas ni är utrustade... :D Men LOL Arman.... inte äns HL 2 har dom systemkraven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Satt just och tänkte på systemkraven. Tror inte att det behövs nån jätte snabb processor för att kunna spela SA. 1.8GHz måste räcka, jag tror däremot att det behövs ram-minne, 256 är väl minimum, 512 räcker bra. man klarar sig med samma grafikkort som man hade till VC, 64mb, är nästan samma grafik, bara för att kartan är mcyke större så betyder inte det att hela kartan laddas in i grafikkortet. Men som sagt,, RAM fronten är väl den som kommer uppdateras mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Men LOL Arman.... inte äns HL 2 har dom systemkraven Valve använde sig av gamla system så att HL2 kan utnyttjas på de flesta datorer... man vet inte hur det blir med Rockstar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Rec. RAM: 256MB VIDEO CARD: 64MB HD: 2 GB PROCESSOR: 1 Ghz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Det är ju inte lång tid till att Grand Theft Auto: San Andreas släpps till PC... Inte lång tid? typ 5 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Minimikraven för processorn lär nog inte ligga mycket mer än 1 ghz, tror snarare på under det. Så stor skillnad blir det nog inte mot VC. Kunde köra VC på min andra dator (500 MHz), även om det gick lite halvsegt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts