Zambrotta Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Här är ytterligare en som tycker att allting är avklarat, men uppenbarligen har jag missat något. Jag har gjort alla unique jumps, rampage, R3-Missions, alla uppdrag i storyn och dem för företagen osv. utan att fuska. här är min stats Vad är det jag har missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Du har inte gjort Test Track och Trial By Dirt. Åk till crossbanan i Downtown och klara racet med både bilen och motorcykeln så ska du förhoppningsvis ha 100% när det är gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zambrotta Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Tack så mycket!!! Jag trodde att det räckte att bara göra en av de två (antingen bilen eller motorcykeln). Men så var det tydligen inte. När jag åkte tillbaka till det stora huset på mittön fanns där några rosa ringar (sånna man kan ställa sig i) inne i ett rum direkt till höger. Smart som jag var gick jag och sparade istället för att se vad som hände om man ställde sig i dem. När jag sen gick till rummet igen var de försvunna. Vad hände där? Kommer de att komma tillbaka vissa speciella tider eller har de försvunnet för gott? Än en gång tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Det var livvakterna som satt där. Om du ställer dig i ringarna så följer de efter dig och skyddar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts