Funnylin Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Har lagt fram bevis för rasbegreppet, lägg fram emot istället för en halv-taskig notis. Den är knappast godkänd med tanke på att den inte svarar på något. Darwin menade att vi hade precis samma utformning som djuren. "Enligt charles darwin har nyttiga egenskaperna förtsvidare för artens fortlevnad, som anpassas efter klimat och anpassning. Detta gäller djur och människor" Källa: Psykologi av martin levander. Varför ska jag lägga fram emot när jag tror att det existerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Varför ska jag lägga fram emot när jag tror att det existerar? Härligt, doris! Trodde du inte trodde på fakta men jag hade visst fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ok, men ni ska ha klart för er att det inte existerar en judisk ras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ok, men ni ska ha klart för er att det inte existerar en judisk ras. Orka dra upp för det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ok, men ni ska ha klart för er att det inte existerar en judisk ras. Det är det väl ingen som påstått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Ok, men ni ska ha klart för er att det inte existerar en judisk ras. Jo? Dom har verkligen segrerat sig i samhället under alla år dom levt i våra länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts