Jump to content

World of Warcraft


thotim
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 139
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej monstrena är lvl 500. Cosmos visar rätt level.

Du har så fel min gosse.

Om monsterna skulle vara lvl 500 skulle alla gubbar även lvl 60 ha -100% chans att få in en hit.

Finns flera filmer där dom faktist dödar monsterna som spawnades och det bevisar att det inte är lvl 500. Har flera i min skola även lärare som har kollat upp och dom monsterna som spawnades var cirkus runt 60 dom också.

Blev mäkta besviken när dom inte spawnade Ragnarok. Det farligaste monstret som finns än så länge.

Du behöver döda 5 lvl 60 monster för att äns komma in till ragnarok.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har så fel min gosse.

Om monsterna skulle vara lvl 500 skulle alla gubbar även lvl 60 ha -100% chans att få in en hit.

Finns flera filmer där dom faktist dödar monsterna som spawnades och det bevisar att det inte är lvl 500. Har flera i min skola även lärare som har kollat upp och dom monsterna som spawnades var cirkus runt 60 dom också.

Blev mäkta besviken när dom inte spawnade Ragnarok. Det farligaste monstret som finns än så länge.

Du behöver döda 5 lvl 60 monster för att äns komma in till ragnarok.

Eh, tyvärr, om han iten har nån third party mod som gör det som någon annan sa (visa random nummer) är level 500 som det stpå bilden rätt. Cosmos genererar inget slumpnummer, det visar den riktiga leveln.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh, tyvärr, om han iten har nån third party mod som gör det som någon annan sa (visa random nummer) är level 500 som det stpå bilden rätt. Cosmos genererar inget slumpnummer, det visar den riktiga leveln.

Cosmos är buggat och detta är ett stort bevis på det.

Körde själv Cosmos och gypsy och lite annat mys och Cosmos är en väldigt bra mod men dom är fortfarande inte lvl 500.. Det är en sak som är säker. :huh:B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Reply Posted by cunk on 2005-02-04 13:35:21

actually they found the screenshot was photoshopped so gg koreans

Inget vet och det finns ingen karta till Onyxia's Lair..

Men men, jag står kvar vid att den inte kan ha varit lvl 500. För då är det en omöjlighet att dom skulle kunnat döda den. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mer sanning om man säger att alla som har cosmos har skickat in att dom har sett den på lvl 500.

Aja, skitsamma. Du förstår väl själv att man inte kan döda en lvl 500 ändå.

Nej thottbot hämtar ingenting från cosmos, utan direkt från klienten. Och det är helt möjligt att döda nåt på 500, med rätt strategi. Du har väl sett hur lätt dem dog första gången?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej thottbot hämtar ingenting från cosmos, utan direkt från klienten. Och det är helt möjligt att döda nåt på 500, med rätt strategi. Du har väl sett hur lätt dem dog första gången?

Men en lvl 500 måste ju ha hur mycket def som hällst. Och hur mycket -atk% måste man inte ha mot en lvl 500? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...