Jump to content

World of Warcraft


thotim
 Share

Recommended Posts

Tror faktiskt det kommer hända, hände iaf innan USA betan tog slut :D

Hm, okej, kanske ska ta och äta upp det där jag sa. Tog och googlade lite och hittade det här:

Blizzard made the most spectacular Open Beta Finale event I have seen. Game Masters and Developers had fun wiping entire armies of players in the Alliance and Horde territories. Ironforge, Stormwind, Orgrimmar and villages were raid by Dreadlords, Dragonspawns, Doomguards, Infernals, and Satyrs -- known to Warcraft III players. It was a synchronized event qued to new mobs being added every 30 minutes for 4 hours. Suddenly Onyxia the dragon showed up in the city flaming everything on her path. The amount of corpses of players on the ground was incredible. All 40 servers went thru the same chaos. It was fun to be owned and owned again, it was hysterical =p

Så det kan ju faktiskt stämma. Fick iaf det bekräftat av en kompis att det hände. Iofs så kände han inte till det där om Onyxia.

Men men, tyckte det lät lite väl otroligt, dock jag sa inte att det inte skulle vara tufft om det hände. :ermm:

Men det blir väl till att lira hela jävla dan imorrn, kommer ju inte bli något mer WoW förens fredag sen ju. :\

Föresten, vilka kommer dra till Webhallen (i Stockholm) på deras nattöppet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 139
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Oookeej.... ehm.... hälsaproblem och skador i muskler och leder när du fyller 20, någon? :wacko:

Då är bara frågan varför man skulle få det? Får man det av såna där tangentbord och hinner man få det på fyra månader?

Men nu undrar jag också varför den där länken går till microsofts hemsida för?

skribb: Så nödvändigt är det väl ändå inte med en kostym? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då är bara frågan varför man skulle få det? Får man det av såna där tangentbord och hinner man få det på fyra månader?

Men nu undrar jag också varför den där länken går till microsofts hemsida för?

skribb: Så nödvändigt är det väl ändå inte med en kostym? :wacko:

Du sade omkring 10 tiden att du skulle sitta till klockan 9 ikväll... och när du inte säger något annat tar jag det som att du sitter i sträck utan att göra något annat, sitter och pissar i en tom colaburk och har en droppställning med fett i.

Och eftersom du inte rör dig så blir du bara allt svagare i muskler, leder och allt vad det är vilket oftast resulterar i dålig hälsa och ont i leder, ryggskador med mer med mera när man fortfarande är ung. Har ni tänkt på hur många ungdomar som idag kan knäcka fingrar och sån't där crap så det låter som om benet går av? Jämför med förr i tiden då datorer inte fanns... nåja nu ska jag inte börja låta som någon moraltant men men. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du sade omkring 10 tiden att du skulle sitta till klockan 9 ikväll... och när du inte säger något annat tar jag det som att du sitter i sträck utan att göra något annat, sitter och pissar i en tom colaburk och har en droppställning med fett i.

Och eftersom du inte rör dig så blir du bara allt svagare i muskler, leder och allt vad det är vilket oftast resulterar i dålig hälsa och ont i leder, ryggskador med mer med mera när man fortfarande är ung. Har ni tänkt på hur många ungdomar som idag kan knäcka fingrar och sån't där crap så det låter som om benet går av? Jämför med förr i tiden då datorer inte fanns... nåja nu ska jag inte börja låta som någon moraltant men men. :unsure:

Jasså jahaja, det var så du menade. ^_^

Men för dom som är intresserade så är det en Massive Infernal i SW nu. Lvl500+ bara. Och så brinner statyerna rätt fint också. :wacko:

Så Thotim, förlåt för jag tvivlade. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kommer här en trevlig liten serie om de sista timmarna i EU Open Beta :)

En sorgsen leopard skådar ut över den staden Ogrimmar han tillbringat sina fina sista veckorna i, för imorgon finns han ej mer :'(

Medans andra firar glatt med att köpa sprit och göra bort sig :P

De allra mäktigaste spelarna var även på plats

Men plötsligt ur ingenstans dök det upp ett hemskt MONSTER!! :huh:

Nu var det inget mer firande :huh:

Monstret tog även med sig en "stor" vän till kalaset

Sorgen var oändlig, överallt svävade spöken omkring letandes efter sina kroppar

/ thotim

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj oj oj, va sött. :huh:

Men rätt lagom irreterande. Flera fulla raidgrupper attackerade XR förut. Servern dog ett antal gånger. Känns som raids inte är nåt att hålla på med. :\

Men här har jag en tuff bild från en fet attack:

Men vi fick iaf ner dreadlorden i SW till 30%, sen dog servern. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog nån månad att komma upp till lvl31 för mig. Men nu är det slut. Blä, fredag, dåå jääääääävlar!

För övrigt så sög det ju, det kom ju inge mer feta gubbar till server7. Det var bara i eftermiddags dom var där. Men skönt att man var inne då o fick se det iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har någon ännu planerat vilken server dom tänker lira på? Bör nog lika US servrarna en hel del med namnen och så. Har själv tänkt på att lira på en server med medium polulation och självklart PvP. Här har US servrarna :huh:

http://wowcensus.com/no_realm.php?sort=count

Säger inte realm för att vissa inte fattar vad jag menar :huh:

Redigerad av thotim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog nån månad att komma upp till lvl31 för mig. Men nu är det slut. Blä, fredag, dåå jääääääävlar!

För övrigt så sög det ju, det kom ju inge mer feta gubbar till server7. Det var bara i eftermiddags dom var där. Men skönt att man var inne då o fick se det iaf!

Du har väl spelet i typ en månad va? Har du tröttnat något? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade ju även på korea-betan, som jag började lira på julafton. Men lite tröttnade man ju, fast mest framåt slutet av betorna, för man visste att gubben snart skulle försvinna. Kändes inte så skoj att försöka levla då. -_-

Men annars har man inte tröttnat så mycket ju. Enda jobbiga var väl nu t ex att dom enda questsen jag hade i min quest-log var antingen röda eller så var dom elite. Då måste man leta grupper för att kunna klara nåt och det orkade man ju inte, det av samma anledning som förut, att betan snart var slut.

Men iofs, har man bara massa jobbiga quests, så kan man ju alltid dra till nåt nytt område o försöka hitta nåt lättare där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla ni som snackar om lvl 500 monster har väll cosmos? För annars står det bara ?? på lvln. Jag har iallafall hört att cosmos bara fyller i nått högt tal så att man fattar att man inte klarar av monstret. Jag tror knappast att det finns monster på lvl 500.

Nej monstrena är lvl 500. Cosmos visar rätt level.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...