Jump to content

World of Warcraft


thotim
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 139
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kommer nog köra Night Elfe Rogue (female) i "riktiga" WoW.

Men det är en sak jag inte fattar, jag har lärt mig Apprentice Leatherworking, hur gör man sen?

Du måste ha "skinning" om du vill göra grejor i läder.

Tryck på P sen väljer du general om det inte redan är valt, sen tar du leatherworking. Där kan du bestämma vad du vill göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I Leatherworking & Skinning huset måste du först lära dig Apprentice Skinning och köpa dig en skinning kniv. Alla djur går sedan inte att skinna, och du måste tömma deras loot för att kunna göra det. När du skaffat dig en det Light Leather så kollar du först vad du kan göra genom att trycka P sedan högerklicka på Apprentice Leatherworking. Där kanske det står att du behöver 5 Light Leather och 5 något annat, köp det där något annat från snubben i huset och sen är det bara att sätta igång ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mekaniska ekorrar och kattar är inte såna pets som kan slåss, de är mest till prydnad och kallas för "Mini Pets". Går att skaffa vilken klass man än är för ca 50 silver ;) Har tänkt på att skaffa en papagoja. En polare sa att man kunde få tag på dom nere i Booty Bay. Någon som vet något om det? :huh:

Min katt kostade 40s och min ekorre fick jag av en kompis som hade gjort den själv. Går alltså att göra om man har engineering.

Men papegojor finns att få tag på nere i Booty Bay nånstans jau. Dock vet jag inte var, gissar på en bit utanför (men kan ju ha fel).

Men ta det lungt, Strangtelhorn Vale är ett lvl30-45 ställe, så det är stora farliga djur där, samt att Booty Bay är en Goblinstad, alltså kutar det runt både alliance och horde-snubbar där. Ofta även såna som är där bara för att slå ihjäl folk som är betydligt mindre lvl än dig.

Men annars kan du ju kolla på auktionshuset, där kan det ju finnas folk som säljer djur av olika slag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser ut som många av er kommer va alliancen i retail :wub:, Usch ,

Man ska va Horde...

kommer antingen va Orc/troll shaman och kanske Undead priest... ochd et kommer va rena nöhet att döda er om ja nu ser er ;)

Jag lirar som horde i betan, visst det var skitkul men vi fick råspö av alliance jämt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer antingen lira med en Taur eller med en Nightelf i retail. Frågan är bara vilken klass. Tycker iofs om warrior väldigt mycket, för man är ju inte en sån där feg jävel som står på två mils avstånd o skjuter lite fula skott o gör en till får osv hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHA har ni hört vad som ska hända den sista dagen innan eu servrarna ska läggas ner!! ? ;) Dom kommer släppa lösa alla de hög lvl monsterna, ONYXIA kommer att vara i Crossroads. Haha, det är det svåraste monstret i hela spelet. En drake på lvl 200 tror jag :P Alla de svåra monstrerna kommer släppas lösa i städerna, typ i några timmar...haha SPELA SOM F :D N

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHA har ni hört vad som ska hända den sista dagen innan eu servrarna ska läggas ner!! ? :D Dom kommer släppa lösa alla de hög lvl monsterna, ONYXIA kommer att vara i Crossroads. Haha, det är det svåraste monstret i hela spelet. En drake på lvl 200 tror jag :unsure: Alla de svåra monstrerna kommer släppas lösa i städerna, typ i några timmar...haha SPELA SOM F :ermm: N

Det där tror jag inte ett skit på. Det enda som kommer hända med en onyxia där är att ingen kommer vara i XR öht. För att döda henne behövs runt iaf 30 lvl60 pers som slår på henne i nån halvtimme. Hon är föresten lvl500+

Men visst, nånting kommer att hända, men inte nåt sånt där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...