Urkas Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Wipe är inte skönt, för då måste man ju börja om en tredje gång. :\ Mitt interface: http://www.monstret.se/~urkas/wow/nelvl30.jpg Lådan o buren nere i hörnet är min katt och min mekaniska ekorre. Synd bara att man inte kan ha båda ute samtidigt. :\ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 GAAH JAG VILL SPELA!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Nu har jag fixat mitt interface precis som jag vill ha det RougheHelper, MoneyDisplay, myClock, playerExpbar och Cosmos kör jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Här är då min lvl 12 Orc - Warrior på PvP server 7. När spelet släpps ska jag dock lira som Human - Priest Styrka 45 Agility 25 Stamina 41 Intellect 18 Spirit 26 Armor 898 Leatherworking 45 / 75 Skinning 123 / 150 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Precis som skribb, vill jag också spela nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) RougheHelper, MoneyDisplay, myClock, playerExpbar och Cosmos kör jag Tack för tipsen Edit: Vart finns playerExpbar och myClock? Redigerad 4 februari, 2005 av skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Har tre karaktärer: Lvl 20 Dwarf Priest (server 5) Lvl 20 Undead Rogue (server 6) Lvl 20 Tauren Druid (server 6) Har slutat spelat betan nu bara för att få ett rejält sug till retailen nästa fredag, blir även ett stor LAN den helgen! O'BOY! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag förstår inte vitsen med att ha fler karaktärer... Det är ju faktiskt ett ROLLSPEL. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Tack för tipsen Edit: Vart finns playerExpbar och myClock? myClock 1.4 PlayerframeXPbar För playerframexpbar får du öppna .toc filen och ändra interface från 4150 till 4196 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Nu har ju de som lirat betan kanske prövat på de flesta klasser, och kanske bestämt sig...Vilka klasser ska ni vara när spelet släpps? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 NE Rouge, Female Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag har alltid gillat Undead från början, dom är lätt bäst eller roligast eller bara helt underbara.. ! Ska vara Undead Warrior i WoW. Vilken ras ska ni vara? Hinner inte skriva mer men... Tänker bilda "group" med 4 andra. har ni några speciella planer så. har övat och kan kan komma upp i lvl skitfort. Trevlig Helg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Om någon har lust att betala månadskostnaden för mig spelar jag gärna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Hur ställer man in så att man får dubbla såna där skill bars? Måste man ladda ner nått? Fattar ingenting. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Föresten, ni som vill joina min guild Hell Force är mer än gärna välkomna! Men kom ihåg vi är en Hordeklan som kommer att lira PvP och vi vill helst ha troll eller orcer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag förstår inte vitsen med att ha fler karaktärer... Det är ju faktiskt ett ROLLSPEL. Hmm, kan det bero på att det är en beta och att man därför vill prova fler än en ras/klass så man verkligen vet vilken man vill spela i retailen? KJHASDKF! Är så jävla sugen på spela igen! Men jag måste hålla mig tills retailen kommer, blir grymt mycket roligare då (p.g.a. av suget då alltså)... hoppas jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Tänkte bara säga att ni alla bör tanka Cosmos. Jag kan inte leva utan det längre. Och det skulle inte ni heller kunna göra om ni hade kört det en stund. Jävligt praktiskt är det. Tanka på www.cosmosui.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Wipe är inte skönt, för då måste man ju börja om en tredje gång. :\ Mitt interface: http://www.monstret.se/~urkas/wow/nelvl30.jpg Lådan o buren nere i hörnet är min katt och min mekaniska ekorre. Synd bara att man inte kan ha båda ute samtidigt. :\ Vad kan man göra med mekaniska ekorrar och kater? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Mekaniska ekorrar och kattar är inte såna pets som kan slåss, de är mest till prydnad och kallas för "Mini Pets". Går att skaffa vilken klass man än är för ca 50 silver Har tänkt på att skaffa en papagoja. En polare sa att man kunde få tag på dom nere i Booty Bay. Någon som vet något om det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Hmm, kan det bero på att det är en beta och att man därför vill prova fler än en ras/klass så man verkligen vet vilken man vill spela i retailen? Ja men det finns såna som spelar så när det inte är beta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts