martin14 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Var ändrar man upplösningen i spelet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag spelar med en ödöd magiker som hetter "Kres" på servern "EU final beta 1". Jag såg också en tjock liten dvärg som hette "Frenzy" på en annan gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Själv lirar jag med en Night Elf (Rogue) på Realm 8, som heter Lytheria. martin14: Först måste du logga in och börja spela, sen trycker du Escape och sen video settings Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Här typ bestämt mig att i betan ska jag pröva på de flesta karaktärer för att se vilken som är roligast. Så nu har ifall jag minns rätt: Human - Priest (lvl 3) Gnome - Warlock (lvl 4) Orc - Warrior (lvl 5) Nightelf - Rouge (lvl 4) Tauren - Druid (lvl 3) # Martin14 Du ändrar upplösningen i spelet genom att trycka på esc och options sedan video options. Resten fattar du nog själv. Redigerad 30 januari, 2005 av thotim Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Heej jag undrar om det är någon som har ett account över som jag skulle kunna få då skulle jag bli riktigt glad jag visste inte när dom dela ut account så jag missa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Kanske bättre lycka att titta på worldofwar.se Redigerad 30 januari, 2005 av thotim Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Kan du hjälpa mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Har ett antal karaktärer, på server 6 (PvP) har jag dom här: Tauren Druid lvl 20 - Namn : Omomitolar Undead Warrior lvl 17 - Namn : Orkanoli Troll Hunter lvl 15 - Glömt bort Server 5 (PvP) Human Rouge lvl 12 - Namn : Jyea Human Mage lvl 2 - Glömy bort här oxå Redigerad 30 januari, 2005 av Addepladde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Har spelat betan nu skitkul ju! ska lätt köpa det hela sen men en fråga: När kommer hela WoW? tacksam för svar.. P.S är Undead Warrior Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Nån gång i början av Februari tror jag, Ska lätt köpa det med! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vad kostar det att spela på betan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vad kostar det att spela på betan? 0 kr. Men det kostar en jävla massa fritid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 För alla som undrar så ska nu WoW släppas fredag den 11 februari Och till skillnad från den koreanska releasen så kommer nu Blizzard ha såkallat "wipe" som innebär att alla karaktärer från betan kommer tas bort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 För alla som undrar så ska nu WoW släppas fredag den 11 februari Och till skillnad från den koreanska releasen så kommer nu Blizzard ha såkallat "wipe" som innebär att alla karaktärer från betan kommer tas bort Fan precis när jag vill skaffa det så komemr det ut dagen därpå! jag vill inte betala för att spela!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Men grr Agge, jag trodde att jag och mackan tjatat på dig tillräckligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Men grr Agge, jag trodde att jag och mackan tjatat på dig tillräckligt Mackan har inte ens nämt det ... men samuel (slayerboyx) har tjatat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Aha, just det så heter han Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 För alla som undrar så ska nu WoW släppas fredag den 11 februari Och till skillnad från den koreanska releasen så kommer nu Blizzard ha såkallat "wipe" som innebär att alla karaktärer från betan kommer tas bort Lagom irreterande ja. Har slitet så hårt med min lvl31 NE warrior och så får jag inte ens ha kvar honom. :\ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 En wipe är ju bara skönt. Alla ska ju börja från början med samma förutsättningar. Förresten, hur ser ert interface ut? =D Här är mitt just nu: Exobar i player status window, klocka och guld (Ska byta ut klockan så den ser ut som guldet.) RougeHelper m.m. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Det är ju bara lol, egentligen, jag valde att inte lira betan för då skulle jag få damp när min karaktär sopas bort... Men jag lirade Open Beta och kom till level 13 eller något innan jag slutade lira. Fast jag har ju bokat Collector's så det är klart man börjar lira nu den 11e Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts