Jump to content

World of Warcraft


thotim
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 139
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här typ bestämt mig att i betan ska jag pröva på de flesta karaktärer för att se vilken som är roligast. Så nu har ifall jag minns rätt:

Human - Priest (lvl 3)

Gnome - Warlock (lvl 4)

Orc - Warrior (lvl 5)

Nightelf - Rouge (lvl 4)

Tauren - Druid (lvl 3)

# Martin14 Du ändrar upplösningen i spelet genom att trycka på esc och options sedan video options. Resten fattar du nog själv.

Redigerad av thotim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett antal karaktärer, på server 6 (PvP) har jag dom här:

Tauren Druid lvl 20 - Namn : Omomitolar

Undead Warrior lvl 17 - Namn : Orkanoli

Troll Hunter lvl 15 - Glömt bort :lol:

Server 5 (PvP)

Human Rouge lvl 12 - Namn : Jyea

Human Mage lvl 2 - Glömy bort här oxå

:rolleyes:

Redigerad av Addepladde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För alla som undrar så ska nu WoW släppas fredag den 11 februari :shifty:

Och till skillnad från den koreanska releasen så kommer nu Blizzard ha såkallat "wipe" som innebär att alla karaktärer från betan kommer tas bort :teehee::unsure:

Fan precis när jag vill skaffa det så komemr det ut dagen därpå! jag vill inte betala för att spela!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För alla som undrar så ska nu WoW släppas fredag den 11 februari :o

Och till skillnad från den koreanska releasen så kommer nu Blizzard ha såkallat "wipe" som innebär att alla karaktärer från betan kommer tas bort :P:P

Lagom irreterande ja. Har slitet så hårt med min lvl31 NE warrior och så får jag inte ens ha kvar honom. :\

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju bara lol, egentligen, jag valde att inte lira betan för då skulle jag få damp när min karaktär sopas bort... Men jag lirade Open Beta och kom till level 13 eller något innan jag slutade lira. Fast jag har ju bokat Collector's så det är klart man börjar lira nu den 11e :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...