Fralla_24 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Asså helvete vad sugen jag är på WoW....ska nog sätta väckarklockan på 6:00 imorrn och börja installera den nya patchen, lägger mig igen medans den installerar och lirar så fort jag kan...Jag ska självklart lira på en PvP server. Ni då? Tror inte jag skall sova änns. Längtar som fan. Har man tur komemr det väl kring 03:00 eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Servrarna stängdes för en halvtimme sedan för oss som har spelat hela betan. Om ni ska börja så kör på en PvP server för det är MYCKET roligare är de vanliga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Hmm, klockan är 06:16 fast ingen server uppe ännu.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Inte ännu men jag har ändå inte fått ner klienten än yay har bytt från Blizzards äckliga bittorrent klient till ABC nu här finns torrentsen: http://www.wowtorrents.de.vu/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Fick ner allt från DC.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Fick ner allt från DC.. Ev0l > här sitter man med skräptorrentsen. Nu ska jag fan göra samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 För j'vligt att man ska behöva vänta såhär länge, men om dom skulle ge en exakt tid för när servrarna skulle öppnas så skulle newbie området vara överbelastat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Hoppas dom öppnar serverna snart.. Jag försöker komma på vad jag ska spela som, "Natt Alvs Präst" låter ganska kul. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Hah, nååågot snabbare. Nu kanske man får hem klietnen i tid. Jag ska köra som Night Elf Hunter först > Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag ska nog lira antagligen som Tauren - Druid eller Human - Priest Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 WUHU SERVRARNA STARTAS NU!!! http://en.wow-europe.com/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Jag får inte fram några servrar eller "Realms". Ändring: Nu funka det, jag tar server nummer 11, döper mig till "pret". Redigerad 29 januari, 2005 av MetoC7 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Inte jag heller Men detta: "We are now adding more players into the game based on current registrations " ., kanske betyder att det kommer ta liten stund till NUU FUNKAR DET!!! Redigerad 29 januari, 2005 av thotim Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Buuuuäääääh ge mig klienten snaaabbbt ((((( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Sitter här och väntar på att patchen ska bli klar. FAN jag tappade min pirog (stavning?) på golvet!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Jag har reggat ett beta-konto, men jag får bara invalid password när jag försöker logga in. Nån som vet vad som kan vara fel? EDIT: Jag kom på vad det för var fel Redigerad 29 januari, 2005 av Zyber Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Haha har prövat nästan alla classes och races nu, Human - Priest är den absolut roligaste.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Tycker folk ska spela på server nummer 5. Det är där jag bor med min lvl28 NE warrior. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Ångrade mig lite, kör med en Night Elf Rouge istället > Min karaktär heter Virith och jag spelar på Relm 28 (Engelsk) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Fick ner allt från DC.. Samma här, varför tanka i 50kb/s med Blizzard's downloader när man kan tanka i 700kb/s med DC++? Jag är iaf en Mage på level 5 och spelar på server 15. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts