thotim Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Alla ni som köpt final betan av WoW kan tyvärr känna er lite ilskna nu för inom ett par dagar så startar open beta chase vilket innebär att alla kan pröva på och spela WoW dessa återstående dagar innan releasen. Men riktigt alla kanske inte får pröva på... WoW-Europa säger: A large, limited number of players will be added into the game on a first come. Läs mer om detta här . Final beta client kan tankas här (direktlänk) Redigerad 27 januari, 2005 av thotim Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Ska fan uppdatera den sidan så ofta jag kan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Ska fan uppdatera den sidan så ofta jag kan Samma här. Skitsugen på att spela.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Eller så lirar man redan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Ska det komma cd-keys på nyhets-sidan där det stog om det eller måste man gå in på nån annan sida? Edit: 2 frågor: 1. När får man keys? (Om du vet det alltså.) 2. Hur långt är det kvar tills release? Redigerad 27 januari, 2005 av HardPaty Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 "In addition, we're very close to opening the Account Creation pages for phase 2 of the Final Beta Test so please check this page for updates." zomfg <<33 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 1. Nån gång denna veckan, har gått 3 dagar nu... 2. Release datumet är inte bestämt än, fast nån gång i mitten av februari skulle jag tro. Som jag fattat det så delar dom ut en cd-key som alla ska kunna använda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Skoj, har tankat nu. Väntar nu bara på nyckeln. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 OMFG MAN KAN CREATA NU!! NYCKELN ÄR: EUROPE-BETA-BLIZRD-DARK-PORTAL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Tur att man tankade betan inatt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Tur att man tankade betan inatt Man kan itne spela än Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Wuuhaaa! Någon som vet när den är spelbar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Damn, borde tankat det tidigare, har skapat ett account, men håller på att tanka spelet, och nu går det långsamt som fan att ladda ner, inte ens hundra, utan kanske 20-50 kb/s Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Damn, borde tankat det tidigare, har skapat ett account, men håller på att tanka spelet, och nu går det långsamt som fan att ladda ner, inte ens hundra, utan kanske 20-50 kb/s Lämna på datorn under natten. Hoppas man kan lira senare ikväll! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Damn, borde tankat det tidigare, har skapat ett account, men håller på att tanka spelet, och nu går det långsamt som fan att ladda ner, inte ens hundra, utan kanske 20-50 kb/s Öppna rätt portar för Blizzards downloader, (bara ifall du har router) Tror att portarna går på 3724, 6112, och 6881-6999. Läs mer om det här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 WoW servrarna kommer att öppnas imorgon tidigt. The servers will be taken down this evening at 10pm (Paris time) for maintenance and patching. This process is expected to take a few hours and the servers and official forums are currently scheduled to be back online early Saturday morning. Once the servers are back up, existing testers will be able to download the patch and play. At the same time those players that have been able to successfully create an account for the second phase will also be able to access the game. Fan va gött. *Tycker nästan synd om dom som inte han regga ett konto, så ni vet är det stängt nu* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Sell> Beta Acc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Sell> Beta Acc Men lol, mycket du får för det. kanske 50 spänn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) ARRGH.. Dom där grejjorna går ju fruktansvärt långsamt att ladda ner, den laddar typ 2-40 KB i sekunden. Ändring: Nu åkte den upp till hundra KB per sekund och ungefär 4 timmar kvar! Redigerad 28 januari, 2005 av MetoC7 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Asså helvete vad sugen jag är på WoW....ska nog sätta väckarklockan på 6:00 imorrn och börja installera den nya patchen, lägger mig igen medans den installerar och lirar så fort jag kan...Jag ska självklart lira på en PvP server. Ni då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts