Mathias Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Kan bara bäretta för dem ovan att alla vapen inte finns med i vapenkoderna. tycker själv att det låter lite konstigt men det är inte omäjligt att det stämmer. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Basketbolls granater... ha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Han driver altså.. man kan bara se in dit, inte göra nåt mer Mm.. jag tänkte väll det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Kan nån ge typ 30-dagars ban på Carl Johnson.. att lura noobs kanske inte verkar allvarligt, men det är otroligt störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Just for the record, jag trodde aldrig det där om basketbillbomber. Jag trodde han menade vapen som typ käppen osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Apprå på gömda affärer så hitta jag en till gömd affär... Jag var inne hoss Tattoo parlorn i Las venturas, så testa jag att titta i speglarna lika dannt som i Suburban... Det funka jag kunde se Sexaffären ni vet den i LV och nåra gubbar gå utan för....Jag titta i den HÖGRA spegeln....kolla om ni vill....rätt ballt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts