Xennah Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Ifall man går till vilken Suburban som helst sen kollar man i speglen med sniper då tittar man i en vapenaffär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Va?! Måste kollas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Ja, förmodligen en programerings miss från R*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Hittade en sida där det stod att när man har klarat spelet 100%, då har ägaren kommit fram då ska man skjuta på spegeln då kommer han att fråga om man vill skjuta i skjutningsbåsen. ifall man svarar ja då teleporteras man till skjutningsbåsen sen kan man bara gå ut ur båset och gå köpa hemliga vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vad är det för hemliga vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Det är basketbollgranater,silenced mp5 sen kommer jag inte ihåg mer jag kan gå kolla igen på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Hahaha.. dina skämt är nog itne tillräckliga för att raportera, men nåt straff borde du få för att du lurar noobs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Basketbollgranat...? Låter inte särskillt troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag vet inte om det är sant, men ifall man har en handgranat och springer till en basketboll då ska man klicka triangel sen blixtsnabbt triangel igen då ska man ha en basketbollgranat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Det upptäckte jag med när jag försökt4e fota mig i deras spegel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vem vill tro på en nybliven.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Det stämmer ... har kollat upp det men vet inte riktigt om man kommer kunna handla där senare! Låter C lt 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Hittade en sida där det stod att när man har klarat spelet 100%, då har ägaren kommit fram då ska man skjuta på spegeln då kommer han att fråga om man vill skjuta i skjutningsbåsen. ifall man svarar ja då teleporteras man till skjutningsbåsen sen kan man bara gå ut ur båset och gå köpa hemliga vapen. Hur gör man? (jag har en sniper... och jag somar in på spegeln i SU... ammu-nation kommer och sedan?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Hur gör man? (jag har en sniper... och jag somar in på spegeln i SU... ammu-nation kommer och sedan?) Han driver altså.. man kan bara se in dit, inte göra nåt mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Men det ska ringa en kille som heter Amon först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Det går inte. Jag har kollat koden i spelet och inga av dem där vapnena existerar. punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Det är hemliga vapen som man bara kan köpa ifall man har klarat spelet 100% och man kan inte fuska sig till dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Det är hemliga vapen som man bara kan köpa ifall man har klarat spelet 100% och man kan inte fuska sig till dem Dem ska ändå finnas med i koden om dem finns i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Dem kanske inte finns. jag hittade det på google jag sökte lite grann på san andreas secrets då kom det fram "secret weaponshop" där stod det att dem vapnen fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Som jag sa tidigare, det är förmodligen bara en programeringsmiss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts