Tigerr Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag undrar vart man kan hitta fler sidemissions? jag har klarat quarry och de tre courier missionen. är det bara att glida omkring nu och leta efter saker och hoppa och så? jag vill ha mer assets eller liknande.. om någon har tips på andra roliga saker man kan göra. leta efter skumma platser eller så så skriv gärna det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Har du klarat alla street race/flyg race? Motorcykel leveranserna i San Fierro? Lastbils uppdragen? Bil parkerings uppdragen? Taxi/brandbil/ambulans/polis uppdragen? Då vet jag inte vad du ska göra... :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Oj.. så det fanns lite mer att göra.. just nu är jag på 'beat the cock'.. det är väldigt svårt! har fullt i stamina och så, men så körde jag in i ett broräcke med cykeln - och kunde inte komma ikapp. sen har jag varit inne på nån club i las venturas och dansat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts