ZcruweN Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Är det nån här inne som fortfarande spelar det, det är gammalt men ändå jag tycker iaf det är kul online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag lirar det då och då, mest på LAN med polare. Men det är fett kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Lirade det på ett lan i fredags, så j'vla kul Har pirat version så jag kan inte lira online Redigerad 27 januari, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Tjohoa thotim: jo, det kan du OnT så brukar jag lira det ibland, tar 8 brutals om nån undrar ( skryt ÄGD ) är dock sämst online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Det är skit kul tycker jag!! Fast ibland när man kör LAN så har båda lika bra "bas" och då kan det bli lite tråkigt. EDIT: Är det någon som har en mapp editor/creator!? Jag hittade en men sedan när min HD hadde formaterats så hittade jag den alldrig igen. Redigerad 27 januari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Tjohoa thotim: jo, det kan du OnT så brukar jag lira det ibland, tar 8 brutals om nån undrar ( skryt ÄGD ) är dock sämst online Hmm, men vad tycker du jag ska göra när denna kommer upp? Kan ju vara för att jag bara har en crackad version från myth :"> Har du .iso / .bin till som piratversion? Redigerad 27 januari, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 min HD hadde formaterats så hittade jag den alldrig igen. Aldrig stavas ALDIRG med två L Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Aldrig stavas ALDRIG aldirg edit: thotim, patcha upp det och använd en online-serial Redigerad 28 januari, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Aldrig stavas ALDRIG aldirg Bajs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Bajs Moget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Hmm, men vad tycker du jag ska göra när denna kommer upp? Kan ju vara för att jag bara har en crackad version från myth :"> Har du .iso / .bin till som piratversion? Du måste installera om internet komponenterna till spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Du måste installera om internet komponenterna till spelet! Verkar så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts