Ante89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Kan inte ni skriva era rekord på bakhjulet här mitt är just nu 4.5km på 174 sec med sanchez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Kan inte ni skriva era rekord på bakhjulet här mitt är just nu 4.5km på 174 sec med sanchez Jag kommer inte ihåg men man kan köra precis hur länge som helst nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 För mig så kommer det aldrig upp någon text där dte står hur långt jag gjorde en wheelie. Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 För mig så kommer det aldrig upp någon text där dte står hur långt jag gjorde en wheelie. Vad är felet? Man måste väl göra längre än 2-3 sekunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Man måste minst stegra 5 sekunder för att det ska stå nån text.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Mitt rekord är: ca 270 sek. det är ju as lätt att få mycket ...om man kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Man måste minst stegra 5 sekunder för att det ska stå nån text.... Är det enda kravet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Wheelie Bonus: $ 2034 Distance: 31407 feet Time: 749 Seconds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante89 Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Hmm det sista värkar inte så trovärdigt länka bild på dina stats så man tror dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Om du vill ha bevis, så får du bevis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Om du vill ha bevis, så får du bevis. Asså hur orkade du göra så länge?? Det är ju fan tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante89 Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Nej men hur klarar du det med pcj? Jag får bara in läget med sanchez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Moddad PCJ med Sanchez handling. Förklarar väl allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Muwhahahaha! Longest Wheelie time (secs) 1089 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Longest Wheelie distance (m) 18972.20 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Longest Stoppie time (secs) 15 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Longest Stoppie distance (m) 240.83 Sanchez är busenkel att göra Wheelie med och Faggio lika enkel att göra Stoppie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante89 Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Hhaha :distance: 54490 time:620 sec mitt nya rekord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 För mig så kommer det aldrig upp någon text där dte står hur långt jag gjorde en wheelie. Vad är felet? Du måste wheela minst 5 sekunder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Muwhahahaha! Longest Wheelie time (secs) 1089 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Longest Wheelie distance (m) 18972.20 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Longest Stoppie time (secs) 15 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Longest Stoppie distance (m) 240.83 Sanchez är busenkel att göra Wheelie med och Faggio lika enkel att göra Stoppie. Vad innebär stoppie? Jag lyckades i 2 sekunder, och sparade inte ens, och han aldrig uppfatta vad jag gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stickan Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Hur gör man en riktigt lång wheelie på framhjulet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Vad innebär stoppie? Jag lyckades i 2 sekunder, och sparade inte ens, och han aldrig uppfatta vad jag gjorde Stoppie är betydligt svårare än wheelie. Stoppie är en wheelie på framhjulet typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Teurastaja Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Tja ööh jag har typ gjort en wheelie runt halva första ön men fick inget för det!!! måste man stanna på nåt speciellt sätt eller??!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts