RavenE Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Är det ngn som har sett bilen Mr.Whoopee(stavning?)? Det är iaf en vit minibuss(Ungefär som The Truths buss, fasst mindre) som har en lila dil*o på taket ska leta upp bild...kommer snart Edito: Har hittat bild nu: Redigerad 26 januari, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag har bara sett den en gång vid dammen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag har bara sett den en gång vid dammen. Okej..jag såg den utanför polisstationen i LS...det var en biljakt med två polisbilar som prejade in honom i en vägg.. ganska rolig syn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Okej..jag såg den utanför polisstationen i LS...det var en biljakt med två polisbilar som prejade in honom i en vägg.. ganska rolig syn... Ha Ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag har bara sett den när jag använder fusk skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Det ska väl vara en glass som den föreställer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Jag... hehe ( en k*k) Redigerad 26 januari, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Har bara sett den en gång ute i en av byarna i LV, men tänkte aldrig på föremålet på taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Använd koden:roliga bilar och kläder som Någon la ut. Då ser man den ofta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag såg den riktigt tidigt i spelet, la upp en bild för ett tag sen Glassbilarna i GTA3 och VC är ju "honor", denna är "hane" Bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Sån där sex appel som visas när vi lägger upp bilder på bilar, hur får man fram den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Sån där sex appel som visas när vi lägger upp bilder på bilar, hur får man fram den? De där bilderna kommer från guiden, du kan inte få upp så det ser ut så själv. Den där glassbilen såg jag lite utanför area 51, vid ett hotell eller liknande. Redigerad 27 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Sex Appealen på bilderna betyder väl att det läggs till så mycket i mätaren man har (om man trycker L1 till fots..)? Redigerad 27 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreas Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Det finns en Mr:Whoopee typ högst upp på kartan i Las Venturras. Vet inte vad staden heter nu igen men den ligger norr om El Castillio del Diablo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreas Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Det finns en Mr:Whoopee typ högst upp på kartan i Las Venturras. Vet inte vad staden heter nu igen men den ligger norr om El Castillio del Diablo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Det finns en Mr:Whoopee typ högst upp på kartan i Las Venturras. Vet inte vad staden heter nu igen men den ligger norr om El Castillio del Diablo. Det kan nog stämma ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag har sett flera i södra Los Santos på den stora vägen vid Pay´n Spray precis vid stranden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag har sett flera i södra Los Santos på den stora vägen vid Pay´n Spray precis vid stranden. Samma här tror det är vid någon viss tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Bara att stå nere vid stranden vid safe-huset och vänta så kommer Mr Wopee och röjer förbi. Dessvärre så kan man inte sälja knark som i de förra delarna. Det finns även en sådan bil uppe vid "The Worlds Largest Cock". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts