don_salvatore87 Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Vilken låt är bäst i Vice Citys Radio??? RUN DMC "ROCKBOX" RULES!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Jag gillar The Message bättre..den är ju så skön......och lång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 99 luftballons!! Jag har den på datorn och den är bara för skön!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 nån länkade 99 luftballonger nån gång tror det var arvid? kan nån vänligt sinnad person ge länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sadda Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 twisted..sister..i..wanna..rock!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 twisted..sister..i..wanna..rock!!! Håller med!!! Twisted Sister regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Its like a jungel sometimes it makes me wonder how I kepp from goin under... A CHILD IS BORN WITH NO STATE OF MINE, BLIND TO THE WAYS OF MANKIND BLA BLA BLA...nånitng mer.... THE MESSAGE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Vote: 2 eftersom jag har en sån Überskön verision på datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Fel, fel, fel. Ozzy Osbourne ROXXS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freezer Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Make War Not LOVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Jan Hammer - Crockett's Theme - Emotion (Miami Vice) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Nenas 99 Lûftballong är ju en klassiker. Jag kan inte påstå att jag gillar 80-tals låtar men när man sitter o spelar Vice City är en del låtar riktigt sköna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 16 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 RUN DMC "ROCKBOX" ÄR DEN BÄSTA LÅTEN JAG HAR HÖRT I MITT LIV!!!!!!!!!!!!!! RUN DMC RULLLEEEEEZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 I ran so far away and then I said hej (eller hur den nu är) rullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Twisted sisters rockar, I wanna rock, mmmmmmmmmmmmm I LOVE IT. Ska föra över den till mp3 från pappas Absolute Rock Classics 2 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring-Racer Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Bäst är "I wanna rock" o "Cum on feel the noise" på Vrock. Sen är det ju skönt att lufta skrevraketen PCJ 600 till "Your Love" på Flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 bästa låtarna e ju "Come on feel the noise", "99 Red ballons" & "Two Tribes" såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Angle Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Jag gillar Dance hall days på Flash och Missing you på Emotion. Vilken snyftare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Your Love på flash fm e ju bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Your Love på flash fm e ju bäst! Äntligen nån som vet vad han snackar om!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts