SAEL Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Som ni alla borde veta så får man ju Catalina som flickvän en kort stund i spelet. När hon sedan har dragit vidare till Liberty City upphör denna bekantskapen. - Innebär detta att man inte längre har någon möjlghet att få 100% med henne, därigenom omöjligt att få 100% i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Haha, nej, du kan inte och behöver inte få 100% med Catalina, dock behöver du klara uppdrag du får från henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAEL Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Haha, nej, du kan inte och behöver inte få 100% med Catalina, dock behöver du klara uppdrag du får från henne. Men hört att man behöver 100% med alla flickorna för att nå 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Men hört att man behöver 100% med alla flickorna för att nå 100% Nej du kan ta det lugnt, du måste inte ha 100% med nån av flickorna för 100%. Det kan jag bekräfta, om du tar en titt i min signatur. =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAEL Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Nej du kan ta det lugnt, du måste inte ha 100% med nån av flickorna för 100%. Det kan jag bekräfta, om du tar en titt i min signatur. =). Okej, får man tacka för infon, känns ändå surt att missat henne, missar man några kläder eller nån bil eller något annar på det då? Men man har ju faktiskt inte klarat 100% innan man fått alla kläderna och sånt från brudarna iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Men Catalina är ingen riktig flickvän om man säger så ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAEL Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Men Catalina är ingen riktig flickvän om man säger så ... Okej, för hade heller inget minne av att det skulle gå att dejta henne på vanligt vis. - Tackar grabbar, sover jag gott inatt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreas Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Det är här Teh Old! fast jag säger det ändå *Catalina drar till Liberty city från San Andreas med Claude(gta3 dude) *I gta3 introt rånar Claude(gta3 dude) ett ställe men blir skjuten av sin kompanjon, hans brud. *Hans brud är Catalina som är Ceasars kusin, CJ's ex, Claudes ex. *Catalina är sista bossen i gta3 rätta mig om jag sa något fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Var det inte Catalina som man räddar på sista uppdraget på GTA3?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Var det inte Catalina som man räddar på sista uppdraget på GTA3?? Nej, det är henne du dödar. Iofs dödar du den andra tjejen också i cutscenen efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Nej, det är henne du dödar. Iofs dödar du den andra tjejen också i cutscenen efteråt. Vad heter hon man räddar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vad heter hon man räddar då Henne du räddar, dödar du i cutscenen. Meningen med att man ens gjorde det där, var att man skulle döda Catalina för hon hade ju försökt döda en själv i början av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vad heter hon man räddar då Maria heter hon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts