Esperanto Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Är det nån här som kan nån tips hur man gör Backflip (bakåtvolt)? Vill bara stajla lite i idrotten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Är det nån här som kan nån tips hur man gör Backflip (bakåtvolt)? Vill bara stajla lite i idrotten Böj benen och hoppa sedan samtidigt som du slänger armarna och kroppen upp och bak och drar in benen!! Inte fan vet jag vad man ska tippsa om!! Görinte som jag skrev i alla fall!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Oscarw, varför tipsa om ett tips som han inte ska använda? Esperanto, en backflip gör man inte utan att ha tränat på en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Men antingen lär du dig att volta bakåt eller så lär du dig inte? jag kan inte men man kan ju gissa hur man gör !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Mitt tidigare eroniska inlägg syftade på att det är omöjligt att lära någon att göra en bakåtvolt över internet. Men försök inte göra en bakåtvålt själv!! Ta hjälp av en lärare eller någon annan som har utbidning i gymnastik/akrobatik!! (Man kan nämligen bryta nacken om man landar lite fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Mitt tidigare eroniska inlägg syftade på att det är omöjligt att lära någon att göra en bakåtvolt över internet. Men försök inte göra en bakåtvålt själv!! Ta hjälp av en lärare eller någon annan som har utbidning i gymnastik/akrobatik!! (Man kan nämligen bryta nacken om man landar lite fel) Är eroni en blandin av erotik och ironi..? Men allvarligt, jag tror faktiskt att kan man så kan man, kan man inte så kan man inte. Är nog lite svårt att ge tips på ett forum såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts